تاریخ: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۰
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۷۲۳۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزیر صنعت:

۲۰۰۰ واحد صنعتی راکد وارد چرخه تولید می شود

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امسال دو هزار واحد صنعتی راکد و غیرفعال به چرخه تولید باز می گردد گفت: تاکنون ۷۰ واحد در مازندران دوباره راه اندازی شده است.
۲۰۰۰ واحد صنعتی راکد وارد چرخه تولید می شود

به گزارش می متالز، رضا رحمانی پیش از ظهر جمعه در مراسم افتتاح یک طرح تولیدی در شهرک صنعتی نکا، حفظ واحدهای تولیدی و اشتغال را از مهمترین برنامه های این وزارتخانه بیان کرد و گفت: در این راستا امسال تاکنون بیش از ۷۰ واحد صنعتی در مازندران دوباره به چرخه تولیدی کشور بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه فعال شدن دوباره دو هزار واحد صنعتی راکد و غیرفعال جزو برنامه ها است، بهره گیری از ظرفیت های خالی واحدهای صنعتی و تولیدی را امری مهم دانست و گفت: کارنامه مازندران در فعال کردن دوباره واحدهای تولیدی راکد قابل قبول است.

وزیر صنعت، با اشاره به فعالیت دوباره واحد تولیدی در نکا با اظهار اینکه این واحد بعد از ۱۱ سال دوباره به چرخه تولید بازگشته است گفت: در فاز اول ۱۰۰ نفر از نیروی کار این واحد تولیدی مشغول به کار شده اند.

رضا رحمانی وزیر صمت صبح پنجشنبه با سفر به استان ازبرخی واحدهای تولیدی درسلمانشهر بازدید کرد و سپس درجشنواره کیوی در نشتارود حضور یافت. بازدید از واحدهای تولیدی بابل، افتتاح برج اصناف، کلنگ زنی شهرک صنعتی بنکداران بابل و شرکت در جلسه رونق تولید از دیگر برنامه های وزیر صمت در مازندران بوده است.

دیدار با آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، افتتاح کارخانجات تولیدی صادکو در نکا، بازدید و افتتاح واحدهای احیا شده در بندر امیرآباد از دیگر برنامه ها است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در دومین روز سفر به مازندران با حضور در بندر امیرآباد این استان از امکانات و زیرساخته‌ای بندری آن بازدید کرد.

عناوین برگزیده