تاریخ: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۰
بازدید: ۳۱۵
کد خبر: ۷۲۳۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در سفر به استان مازندران انجام گرفت:

بازدید وزیر صنعت و تجارت و معدن از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود به استان مازندران با حضور در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد از ظرفیت ها و توانمندی های عملیاتی و کارخانه های مستقر در اراضی پس کرانه این بندر بازدید کرد.
بازدید وزیر صنعت و تجارت و معدن از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد

به گزارش می متالز، رضا رحمانی صبح امروز به همراه احمد حسین زادگان استاندار مازندران، جمعی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل و ستادی استان، در بندر امیرآباد حاضر و ضمن آشنایی با قابلیت های لجستیکی، بندری و دریایی این بندر، از کارخانه های تولیدی واقع در اراضی منطقه ویژه بازدید و از نزدیک درجریان مسائل و مشکلات این بنگاه های اقتصادی قرار گرفت.

بنابراین گزارش، وزیر صمت با حضور در کارخانه های تولید فولاد و MDF بندرامیرآباد ، این سفر را فرصتی مغتنم برای تقدیر از زحمات سرمایه گذاران بخش خصوصی در ایجاد فرصت های شغلی و رونق تولید عنوان کرد و بر حمایت همه جانبه دولت از تولیدکنندگان در ستاد ” تسهیل و رفع موانع تولید ” تأکید کرد.

سیاوش رضوانی مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد نیز در این دیدار به تبیین رویکردها و برنامه های این بندر جهت رونق تولید در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی پرداخت و عملکرد بندر امیرآباد را با ارائه آمارهای معتنی در بخش های مختلف اعم از صادرات، واردات، تخلیه و بارگیری و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی بیان کرد.

عناوین برگزیده