تاریخ: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۸
بازدید: ۲۶۷
کد خبر: ۷۲۳۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سود تلفیقی هر سهم "کاوه" ۵۶۷ریال اعلام شد

می متالز - شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در صورت های مالی تلفیقی ۶ماهه سود هر سهم را ۵۶۷ریال اعلام کرده است.
سود تلفیقی هر سهم "کاوه" ۵۶۷ریال اعلام شد

به گزارش می متالز، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در اطلاعات و صورت های مالی تلفیقی ۶ماهه سود هر سهم را در حالی ۵۶۷ریال اعلام کرده که سود هر سهم در شرکت اصلی نیز به همین مبلغ منتشر شده بود.

این شرکت سود عملیاتی تلفیقی دوره مورد گزارش را ۷ هزار و ۴۷میلیارد ریال منتشر کرد. همچنین سود خالص آن ۵هزار و ۸۳۶میلیارد ریال و سود انباشته ۵ هزار و ۸۵۲میلیارد ریال اعلام شده است.

"کاوه" قصد دارد با بهره مندی از برنامه جامع و راهبردی، تمامی بخش ها از جمله تولید، فروش، مالی و بازاریابی (اعم از داخلی و خارجی) را در ۶ماه سال۹۸ افزایش دهد. علاوه بر این با برنامه‌ریزی های به عمل آمده، از حداکثر توان و ظرفیت ماشین آلات تولیدی شرکت در شش ماهه سال ۹۸ استفاده کند.

هیات مدیره شرکت، برنامه ریزی های لازم را جهت تسریع در تکمیل فاز ۲ فولاد سازی و آب شیرین کن را در دستور کار قرار داده که این امر موجب افزایش ظرفیت تولید و کاهش هزینه های ثابت در اقلام تشکیل دهنده بهای تمام شده خواهد شد.

"کاوه" قیمت فروش یک تن شمش صادراتی را به طور میانگین ۴۵میلیون ریال و قیمت یک تن آهن اسفنجی صادراتی به طور میانگین ۲۱میلیون ریال اعلام کرده و همچنین قیمت شمش داخلی  را به ازای هر تن ۳۷میلیون ریال و قیمت آهن اسفنجی داخلی را به ازای هر تن ۱۸ میلیون ریال ذکر کرده است.

این شرکت در مرداد۱۳۹۸ ثبت مرحله اول افزایش سرمایه را از مبلغ ۷ هزار میلیارد ریال به ۱۱ هزار میلیارد ریال انجام داد و پیگیری های لازم در خصوص مرحله دوم آن از مبلغ ۱۱هزار میلیارد ریال به ۱۵هزار میلیارد ریال در حال انجام است.

عناوین برگزیده