تاریخ: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۱۵
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۷۲۴۰۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جزئیات جلسه بررسی مشکلات هپکو، آذرآب و واگن پارس در دفتر معاون اول رئیس جمهور

می متالز - استاندار مرکزی جزییات تصمیمات جلسه وزرا و مسئولان کشوری را درباره بررسی مشکلات هپکو آذرآب و واگن پارس را تشریح کرد.
جزئیات جلسه بررسی مشکلات هپکو، آذرآب و واگن پارس در دفتر معاون اول رئیس جمهور

به گزارش می متالز، سید علی آقازاده استاندار مرکزی اظهار داشت: جلسه رفع مشکلات صنایع هپکو، آذرآب و واگن پارس با حضور وزرای صمت، راه و شهرسازی و تعاون کار و رفاه، مدیران عامل دو بانک ملی و تجارت، رئیس سازمان خصوصی سازی، رئیس سازمان بورس، مدیر عامل مپنا و رییس سازمان راهداری در دفتر آقای جهانگیری برگزار شد.

او اضافه کرد: در این نشست مقرر شد ۳۵ میلیارد تومان وام برای سرمایه در گردش به شرکت هپکو اختصاص یابد و ۴۰ میلیارد تومان هم از خزانه دولت برای مطالبات بازنشستگان هپکو اختصاص یابد.

سازمان خصوصی سازی دو هفته آینده هپکو را به وزارت صمت تحویل می دهد

استاندار مرکزی بیان کرد: در دو هفته آینده سازمان خصوصی سازی هپکو را به وزارت صمت تحویل می دهد تا به دو شرکت تحویل داده شود و با کار کارشناسی مالک این شرکت تعیین شود.

او ادامه داد: وزیر راه قول داد ۳۰۰ دستگاه تجهیزات تولیدی هپکو برای سازمان راهداری را خریداری کند ودر استان مرکزی هم دهیاریها قرارداد خرید ۳۰ تا ۴۰ بیل تولیدی هپکو را امضا کردند.

فعلا کارخانه آذرآب با برنامه در دست اقدام سفارش کار می پذیرد

آقازاده با بیان اینکه در مورد آذرآب هم مدیر عامل مپنا تمایلی برای تحویل گرفتن این کارخانه نشان نداد تصریح کرد: مقرر شد فعلا کارخانه آذرآب با برنامه در دست اقدام سفارش کار را بپذیرد ‌.

واگن پارس دو هفته آینده به تملک شرکت مپنا درمی آید

او اظهار کرد: در مورد کارخانه واگن پارس هم مقرر شد ظرف دو هفته آینده موارد اختلافی دو شرکت خریدار بررسی و به تملک شرکت مپنا درآید.

استاندار مرکزی گفت: جلسه امروز در بالاترین سطح کشور برای بررسی مشکلات صنایع استان مرکزی تشکیل شد.

عناوین برگزیده