تاریخ: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۲۳
بازدید: ۱۳۶۴
کد خبر: ۷۲۴۴۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
هاشم زاده مدیرعامل شرکت اکتشافات معادن و صنایع غدیر:

اقدامات گهرزمین ارزشمند است

می متالز - محمد هاشم زاده مدیرعامل اکتشافات معادن و صنایع غدیر در بازدیدی که در تاریخ ۱۹ آبان ۹۸ به همراه گروه سرمایه گذاری غدیر از سایت شرکت سنگ آهن گهرزمین داشت عنوان کرد: خوشبختانه گهرزمین در زمینه های مختلف پیشرفت و رکوردهای بسیار خوبی را داشته است که این مهم، موجب شده این شرکت در صنعت و معدن کشور جایگاه مناسبی را داشته باشد.
اقدامات گهرزمین ارزشمند است

به گزارش می متالز، وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه در سال ۸۳ اینجا مکانی کاملا بیابانی بود افزود: در چندسال اخیر، شرکت وضعیت بسیار مطلوبی را بدست آورده است که این، نشان از آن است به خواسته های ما در راستای رشد و توسعه توجه داشته باشد و در مسیر تولید ملی نقشی موثر را ایفا کند. امیدواریم با راه اندازی پروژه ها از جمله کارخانه گندله سازی و خط ۳ کنسانتره بتواند بیش از پیش گامی موثر در صنعت و معدن کشور بردارد.
هاشم زاده با اشاره به عملکرد و موفقیت های گهرزمین گفت: گهرزمین خوش درخشید و آن را در سطح ملی میبینیم که این امر ناشی از حمایت های سهامداران ومدیران ارشد به خصوص اعضاء هیات مدیره و مدیرعامل پرتلاش شرکت و کارشناسان و نیروی انسانی توانمند وارزشمند آن است.
وی افزود برنامه های بومی سازی اجرا شده، منتج به صرفه جویی ارزی سالیانه، به میزان 2.5 میلیون یورو در سطح شرکت گردیده است که در صورت استفاده از این محصولات در شرکت های هم تراز، سالیانه به میزان بالغ بر 20 میلیون یورو صرفه جویی ارزی به همراه خواهد داشت.
هاشم زاده عنوان کرد: از مهم ترین پروژه های اجرا شده بومی سازی گهرزمین می توان به پروژه ساخت غلتک های آسیاب HPGR، پروژه ساخت قطعات پر مصرف و تکنولوژیک کاربید سمانته STUD ،EDGE-BLOCK و CHEEK-PLATE ویژه آسیاب HPGR، پروژه ساخت داخل لوله های ضد سایش کامپوزیتی چند لایه پایه رابر ویژه انتقال اسلاری، پروژه ساخت شفت آسیاب HPGR (در سیر مراحل اقدام با تحویل تا پایان سال جاری)، پروژه ساخت سیستم بیرینگ آسیاب HPGR (در سیر مراحل اقدام با تحویل تا پایان سال جاری)، جایگزینی پمپ های اصلی ساخت داخل انتقال اسلاری در خطوط کنسانتره با پمپ های چینی (مبتنی بر محاسبات و بازطراحی)، انجام طراحی و تولید داخل ورق های مورد نیاز ساخت پوسته آسیاب گلوله ای (بال میل) اشاره کرد.
وی در پایان اهداف و برنامه های شرکت گهرزمین را ۱۰ میلیون تن کنسانتره و ۱۰ میلیون تن گندله اعلام کرد و افزود: امید است با همکاری و همدلی مدیران و کارکنان شاهد پیشرفت هرچه بیشتر مجموعه گهرزمین باشیم.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده