تاریخ: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۱۱
بازدید: ۳۹۳
کد خبر: ۷۲۴۵۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بازدید مشاور مدیر عامل شرکت مس از محدوده‌های اکتشافی شرکت مس در استان اصفهان

می متالز - حیدر ضیغمی مشاور مدیر عامل شرکت مس و مدیر گروه روابط عمومی به همراه شهریار متوکل مدیر امور اکتشافات شرکت مس از سه محدوده‌ اکتشافی شرکت مس در استان اصفهان بازدید کردند.
بازدید مشاور مدیر عامل شرکت مس از محدوده‌های اکتشافی شرکت مس در استان اصفهان

به گزارش می متالز به نقل از مس پرس، ضیغمی در جریان این بازدید با بیان اینکه استان اصفهان یکی از استان‌های مستعد در حوزه ذخایر معدنی مس است گفت: بر پایه اکتشافات انجام‌ شده در این استان محدوده‌های دارای پتانسیل اکتشافی خوبی شناسایی ‌شده است که امیدواریم با تکمیل مطالعات اکتشافی و کسب نتایج مطلوب، شاهد فعال‌ سازی این معادن در آینده باشیم.

مشاور مدیرعامل شرکت مس با تأکید بر این‌که در شرایط کنونی کشف ذخایر معدنی و سرعت بخشی به بهره‌برداری از معادن یکی از مهم‌ ترین فرصت‌ها برای رونق تولید و ایجاد اشتغال در سراسر کشور است گفت: در این راستا و به دستور اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برای سال جاری و سال آینده برنامه‌های اکتشافی گسترده‌ای در مناطق مختلف و مستعد معدنی در سطح کشور با هدف دستیابی به توسعه پایدار تعریف و برنامه‌ ریزی شده است.
ضیغمی با عنوان این‌ که یکی از رویکردهای مدیرعامل شرکت مس تأکید بر استفاده از دانش فنی روز دنیا در فعالیت‌های تولیدی و اکتشافی است گفت: در این زمینه و با همکاری ایمیدرو اتفاقات خوبی در راستای به‌ کارگیری روش‌های نوین اکتشافی و تجهیزات جدید شروع شده است که از یکسو منجر به سرعت بخشی در تکمیل مطالعات اکتشافی و از سوی دیگر افزایش بهره‌ وری و کاهش هزینه‌های اکتشاف خواهد شد.
وی افزود: به دلیل قرارگیری محدوده‌های امید بخش در نقاط کمتر برخوردار اقتصادی، اکتشاف و بهره‌برداری از این پتانسیل‌های معدنی منجر به رشد و شکوفایی اقتصادی در این مناطق خواهد شد.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده