تاریخ: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۴۱
بازدید: ۹۰
کد خبر: ۷۲۵۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مدیرعامل بانک صنعت و معدن: اختصاص ۱۱هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع استان هرمزگان توسط این بانک

می متالز - دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تا پایان سال ۹۷ در مجموع بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک صنعت و معدن به طرح های به بهره برداری رسیده و در حال احداث استان هرمزگان اختصاص یافته است که برای ۴۷۰۰ نفر اشتغال زایی به همراه دارد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن: اختصاص ۱۱هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع استان هرمزگان توسط این بانک

به گزارش می متالز، حسین مهری که به استان هرمزگان سفر کرده بود، در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان که با حضور استاندار و رییس صندوق توسعه ملی برگزار شد با بیان مطلب یاد شده اظهار داشت: برای حمایت از رونق تولید در این استان ضرورت دارد که ابتدا زیرساخت های لازم صنایع مختلف در منطقه ایجاد شود و تأمین آب مورد نیاز یکی از زیرساخت های حیاتی برای گسترش صنایعی مانند فولاد و پتروشیمی است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن ادامه داد: طرح هایی که سبب توسعه اقتصادی کشور می شود باید با سرعت بیشتری اجرایی گردد و در همین راستا این بانک توجه وی‍ژه ای به اجرای طرح هایی مانند آب شیرین کن و صنایع فلزی و نفت و گاز در استان هرمزگان دارد.
دکتر مهری افزود: برای تقویت واحد های صنعتی و تولیدی و رفع مشکلات آنها تامین سرمایه در گردش واحدهای یاد شده در دستور کار تمامی شعب بانک صنعت و معدن قرار دارد و مدیران استانی این بانک انعکاس کامل مشکلات صنعتگران استان به مقامات ذیصلاح و اقدامات مناسب برای رفع این مشکلات را با جدیت به انجام می رسانند.
دکتر مرتضی شهیدزاده رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی نیز در این جلسه ضمن اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال رونق تولید تصریح کرد: بانک صنعت و معدن در راستای رونق تولید در کشورمان از طریق تخصیص منابع صندوق به طرح های تولیدی به خوبی عمل کرده است.
رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی گفت: امیدواریم این بانک روند مطلوب اعطای تسهیلات را ادامه داده و با بهینه سازی الگوهای تخصیص اعتبارات بیشترین نتایج را از منابع محدودی که در اختیار دارد برای بخش صنعت و معدن کشور به دست آورد.
استاندار هرمزگان در این خصوص به مجتمع گندله سازی مادکوش اشاره کرد و گفت: افق در نظر گرفته شده برای این واحد ۱۰ میلیون تن در سال است که برای تأمین نقدینگی مورد نیاز در راستای رسیدن به این هدف، حمایت های صندوق توسعه ملی و بانک صنعت و معدن در اولویت است.
مدیر عامل بانک صنعت و معدن پس از جلسه تسهیل و رفع موانع تولید در جمع کارکنان شعبه بندرعباس این بانک حضور یافت و ضمن تقدیر از تلاش های مدیر استانی این بانک و دیگر کارکنان یادآور شد: محور تمامی فعالیت های ما در بانک صنعت و معدن جلب رضایت مشتریان و تأمین خواسته های آنان است که در این راستا اجرای بانکداری شرکتی و دیجیتال از اهم اهداف بانک قلمداد می شود.
وی تأکید کرد: یکی از مهم‎ترین جنبه‌های توسعه پایدار توجه به محیط زیست است که اهمیت ایجاد استارت آپ ها و کسب‌وکارهای سبز را مطرح می سازد و بانکداری الکترونیک به عنوان زیرساختی برای کمک به شکل گیری این نوع کسب و کارها امکان کاهش بخش عظیمی از هزینه های بانک ها در استفاده از زمان ، نیروی انسانی و مدارک کاغذی را فراهم می آورد.
دکتر مهری عنوان داشت: از تمامی مدیران و کارکنان بانک انتظار می رود در انجام وظایف محوله، قانون مدار و حرفه ای عمل کنند، از هرعملی که اعتبار حرفه ای بانک را مخدوش سازد بپرهیزند و همواره به خاطر داشته باشند که در برابر مشتریان، سازمان های دولتی و نظارتی و تمام مردم مسئول اند و باید در مصرف منابع و دارایی های بانک با احساس مسئولیت و دلسوزانه برخورد کنند.
رییس هیات مدیره بانک اظهار داشت: مدیران الگوی رفتارهای کارکنان هستند و لازم است در انجام مسئولیت های خود، به آموزش وهدایت کارکنان اهمیت بیشتری بدهند؛ انطباق رفتار مدیران با گفتار و رهنمودهایشان ، نقش بسیار مؤثری در آموزش حرفه ای کارکنان خواهد داشت.
وی سپس از شعبه در حال احداث این بانک در استان هرمزگان بازدید کرد و در جریان روند احداث و تجهیز این شعبه قرار گرفت.

منبع: جامع خبر
عناوین برگزیده