تاریخ: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۲۶
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۷۲۵۳۵
دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

پژوهشگاه ICT می تواند به قطب علمی منطقه تبدیل شود/ پژوهشگاه ICT برای جهش، نیازمند عظم جهادی است

می متالز - عضو هیات رییسه‌‌ی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: ظرفیت خوبی در پژوهشگاه ICT حاکم بوده و زمینه‌ی رشد و پیشرفت این مرکز نیز مساعد است اما نیازمند عظم جهادی است.
پژوهشگاه ICT می تواند به قطب علمی منطقه تبدیل شود/ پژوهشگاه ICT برای جهش، نیازمند عظم جهادی است

به گزارش می متالز، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا، پیرامون فعالیت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان بازوی پژوهشی حوزه‌ی ICT و همکاری هر چه بیشتر اپراتورها با این مرکز، گفت: پژوهشگاه ICT ظرفیت خوبی دارد و می‌تواند به عنوان قطب علمی منطقه شناخته شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: این مرکز باید جایگاه خود را حفظ کند و با ظرفیتی که دارد به اپراتورها کمک کند تا با افقی بلند بتواند حوزه‌ی ICT را زیر چتر خود نگه داشته، پوشش دهد و از آن حمایت کند.

عضو هیات رییسه‌‌ی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تاکید کرد: ظرفیت خوبی در پژوهشگاه ICT  حاکم بوده و زمینه‌ی رشد و پیشرفت این مرکز نیز مساعد است اما این پژوهشگاه برای جهش نیازمند عظم جهادی است.

وی در پایان افزود: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکنون عملکرد خوبی داشته است اما ظرفیت بیشتری دارد و در راستای توانمندسازی خود و جایگاهی که دارد باید بیش از پیش تلاش کند.

منبع: سیتنا
عناوین برگزیده