تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۴
بازدید: ۵۴۶
کد خبر: ۷۲۷۲۶

پژوهشگران برگزیده استان قزوین معرفی شدند

می متالز - پژوهشگران برگزیده استان در بخش‌های مختلف اساتید دانشگاه‌ها، فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان، طلاب و واحدهای فناور روز چهارشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، سعید نبیل رئیس سازمان صمت و مسئولان استانی معرفی و تجلیل شدند.
پژوهشگران برگزیده استان قزوین معرفی شدند

به گزارش می متالز، در این مراسم که به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، از بین ۷۰ اثر پژوهشی ارسال شده به دبیرخانه ستاد نکوداشت هفته پژوهش استان، ۲۴ اثر انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم امیرحسین نیکنام فر کارشناس صنعت، معدن و تجارت و پژوهشگر برتر با موضوع "شبیه سازی فرایندهای تولیدی برای محصولات فاسد شدنی" در بین دستگاه های اجرایی استان مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخش اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان، فرزاد ابراهیمی و مرتضی طاهری از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ه)، امیر پاکپور از دانشگاه علوم پزشکی، فرهاد اعتباری و جمال الدین سهیلی از دانشگاه آزاد اسلامی، مهدی خلج از دانشگاه آزاد اسلامی بویین زهرا، مهدیه صادق پور از دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان، ابوالفضل علیایی و مریم چرخ چیان از دانشگاه پیام نور استان قزوین، بهارک عزیزی از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سعید فراهانی از مرکز آموزش عالی فنی مهندسی بویین زهرا، مجید گلمحمدی از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی و محمدتقی سبحانی نیا و مصطفی بیگدلی از حوزه علمیه به عنوان پژوهشگران برگزیده معرفی شدند.

همچنین مهسا کریمی از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، میلاد موسی زاده از دانشگاه علوم پزشکی، فرهاد عابدینی از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مریم اخوان غلامی از دانشگاه پیام نور و علیرضا کیانفر از دانشگاه فنی مهندسی بویین زهرا و حجت الاسلام علیرضا نوروزی از حوزه علمیه به عنوان پژوهشگر برگزیده از گروه‌های دانشجویی و طلاب تجلیل شدند.

جوایز برگزیده بخش پژوهشگران فرهنگی هم به احمد یوسفی نژاد معلم ناحیه یک آموزش و پرورش قزوین و محمود نبی لو معلم شهرستان البرز و در بخش گروه‌های دانش آموزی نیز به علی قدسی، عسل بغدادی و مبینا شیرخانی اهدا شد.

در بخش فناوران برگزیده نیز شرکت‌های آب آرا، فناوری‌های پیشرفته نصر آب پالایش، شرکت تحقیقاتی کبریا، بازی سازی اردیبهشت پویای کاسپین، طب گستر تریتا، شرکت آرتاخه، شرکت فن آوران کشت سبز آریانا و زعفران دماوند ایلیا به عنوان برگزیده معرفی شدند.

در ادامه این مراسم، عنوان دستگاه‌های اجرایی برتر در حوزه پژوهش به جهاد دانشگاهی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و شرکت شهرک‌های صنعتی رسید و واحدهای پارس حیان، صنایع هفت الماس، البرز میکرو سیستم، واحد فنی مهندسی نور آتیه البرز و پارس مخزن آسیا به عنوان بهترین واحدهای تحقیق و توسعه انتخاب شدند.

همچنین از بین غرفه‌های نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی نیز دانشگاه فنی و مهندسی استان قزوین به عنوان بهترین غرفه معرفی شد.

عناوین برگزیده