تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۶
بازدید: ۶۴۳
کد خبر: ۷۲۷۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان برگزار شد

می متالز - معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: شبکه بانکی استان مسوولیت خطیری در زمینه رونق تولید با تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان دارد و تا کنون با همکاری مجموعه دستگاه های اجرایی و بانک ها زمینه فعالیت بسیاری از واحدهای تولیدی هرمزگان مهیا شود.
جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان برگزار شد

به گزارش می متالز، حیدری با بیان کرد: فرمانداران با پیگیری مسائل و مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی در شهرستان ها به صورت ویژه موانع پیش رو فعالان این بخش ها را مرتفع و با اتخاذ تصمیمات مناسب و پیگیری امور از ایجاد خلل در مسیر اجرای طرح های سرمایه گذاری جلو گیری نمایند.

حیدری افزود: اجرای طرح های تولیدی و سرمایه گذاری در مناطق مختلف استان، زمینه ساز ایجاد فرصت های جدید شغلی و توسعه این مناطق خواهد شد.

معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان در ادامه گفت: باتوجه به اهمیت تولید و پویا بودن چرخه تولید و اشتغال استان با برگزاری منظم جلسات تسهیل و رفع موانع تولید، مسائل و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی استان در کمترین زمان بررسی و زمینه فعالیت آنها مهیا می گردد.

ریس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: بانک ها با برنامه ریزی مناسب و همکاری دستگاه های اجرایی جذب تسهیلات تبصره 18را با هدف رونق تولید و اشتغال اختصاص پیدا کرده سرعت ببخشند.

وی ادامه داد: سهم هرمزگان از تسهیلات تبصره 18، 9085 میلیارد ریال است که در مرحله اول 20% آن ابلاغ شده است.

گفتنی است در این جلسه بانک های عامل از پرداخت تسهیلات منابع تخصیصی، تبصره 18 و میزان پرداختی به واحدهای تولیدی به ارائه گزارش پرداختند.

عناوین برگزیده