تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۲۹
بازدید: ۸۵۶
کد خبر: ۷۲۷۳۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری دومین مرحله آزمون صدور پروانه اشتغال به کار حرفه های مهندسی معدن در شیراز

می متالز - همزمان با سراسر کشور دومین مرحله آزمون صدورپروانه اشتغال به کار حرفه های مهندسی معدن در شیراز مرکز استان فارس برگزار شد.
برگزاری دومین مرحله آزمون صدور پروانه اشتغال به کار حرفه های مهندسی معدن در شیراز

به گزارش می متالز، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان فارس و معاون فنی سازمان نظام مهندسی معدن ایران در این خصوص گفت: در اجرای مواد ۵ ،۱۱ و ۲۱ آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی معدن، "دومین آزمون صدور و تغییر رسته پروانه اشتغال ویژه اعضای سازمان نظام مهندسی معدن در رسته های پی جویی اکتشاف و استخراج معدن" جمعه 22 آذرماه همزمان با 14 استان در شیراز برگزار شد.

محمد حسین شرافت افزود: در این آزمون تعداد 2400 نفر از مهندسین رشته های مرتبط با زمین شناسی و معدن در سراسر کشور در دو رسته پی جویی، اکتشاف و استخراج و بهره برداری معدن شرکت نمودند که 25 درصد شرکت کنندگان بانوان و 75 درصد هم آقایان بودند.

وی بیان کرد: پس از اعلام نتایج، جهت پذیرفته شدگان با لحاظ نمودن سوابق کار حرفه ای در بخش معدن، پروانه اشتغال مربوطه صادر خواهد شد که براساس آن به عنوان یک بازوی تخصصی و فنی در کنار سازمان صنعت، معدن و تجارت و معدنکاران پرتلاش استان خدمت خواهند کرد. اعتبار نتایج آزمون برای شرکت کنندگان نیز، به مدت دوسال خواهد بود.

این آزمون با حضور حسینی «معاون معدنی سازمان صنعت، معدن تجارت استان فارس» و نمایندگان وزارت صنعت، معدن تجارت و سازمان نظام مهندسی معدن استان فارس به نحو بسیار مطلوبی برگزار شد.

عناوین برگزیده