تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۷
بازدید: ۲۴۷
کد خبر: ۷۲۸۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در گزارش حسابرسی شده؛

"شپترو" زیان خود را کاهش داد

می متالز - شرکت پتروشیمی آبادان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۵۴ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به گزارش حسابرسی نشده، کاهش ۳ درصدی در زیان مشاهده می‌شود. این شرکت در گزارش حسابرسی نشده زیان هر سهم را ۱۵۸ ریال اعلام کرده بود.
"شپترو" زیان خود را کاهش داد

به گزارش می متالز، شرکت پتروشیمی آبادان با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال، صورت های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

 شرکت پتروشیمی آبادان در دوره یاد شده، مبلغ ۵۴۲ میلیارد و ۱۱۳ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۱۵۴ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته کاهش ۲۲۶ درصدی در شناسایی زیان داشته است.

شرکت پتروشیمی آبادان کاهش بهای تمام شده فروش را از دلایل اصلی کاهش ۴ درصدی زیان خالص و زیان هر سهم در این گزارش نسبت به گزارش حسابرسی نشده ذکر کرده است.

"شپترو" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۴۱۴ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۶۵۸ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده