تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۳۰
بازدید: ۲۴۰
کد خبر: ۷۲۹۱۵
سرویس خبر : انرژی
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب:

خدمات زنگنه در صنعت نفت، قابل کتمان نیست

می متالز - مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: استیضاح حق مسلم نمایندگان مجلس است؛ اما زحمات و خدمات بی‌شائبه مهندس زنگنه را در صنعت نفت نمی‌توان کتمان کرد.
خدمات زنگنه در صنعت نفت، قابل کتمان نیست

به گزارش می متالز، احمد محمدی بعدازظهر امروز (شنبه، ۲۳ آذرماه) در نشست خبری حاشیه یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات حفاری اظهار کرد: نام مهندس زنگنه برای صنعت نفت کشور برند است و کمتر کسی است که نداند ایشان چه خدمات ارزشمندی به صنعت نفت کشور ارائه داده است.

وی با بیان اینکه مهندس زنگنه همواره مورد وثوق نظام و دولت بوده است، افزود: استیضاح حق طبیعی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است؛ به شرطی‌که این استیضاح به سمت سیاسی‌ کاری نرود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تصریح کرد: البته کار کردن در حوزه اجرا کار ساده‌ای نیست، هرکس به زعم خود در حوزه اجرا فعالیتی را انجام دهد ممکن است عده‌ای باشند که  از اقدام‌های انجام شده قانع نشوند، بنابراین به‌طور ۱۰۰ درصد رضایت‌مندی از سوی جوامع هدف از عملکرد مجری و یا وزیر ممکن است محقق نشود که این خود امری طبیعی است.

محمدی اظهار کرد: اگر واقعیت‌های میدانی را به روی میز بیاوریم به‌طور قطع و یقین اقدام‌های مهندس زنگنه در صنعت نفت و گاز کشور بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است.

 

اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای سیل‌زدگان

 مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در ادامه این نشست به مهم‌ترین محورهای کاری در حوزه مناطق نفت‌خیز جنوب اشاره کرد و با اشاره به اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای سیل‌زدگان استان خوزستان، گفت: این میزان اعتبار بنا به دستور مقام عالی وزارت برای بازسازی و نوسازی مدارس، منازل آسیب دیده و ترمیم و بازسازی مراکز بهداشتی و درمانی این استان در نظر گرفته شده که هم‌اکنون در حال اجراست.

محمدی به اهتمام شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب پیرامون‌ موضوع مسئولیت اجتماعی اشاره کرد و افزود: این شرکت همواره عمل به مسئولیت اجتماعی را جزو اولویت‌های اصلی خود قرار داده است و اقدام‌های قابل توجهی نیز با کمک مدیریت عمران مناطق نفت‌خیز مستقر در تهران انجام داده که نمونه بارز آن فعالیت‌هایی است که از سوی این مدیریت برای مقابله با سیل اخیر انجام شد.

وی تصریح کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افزون بر فعالیت‌های تولیدی خود، با تشکیل ستاد ویژه نسبت به رفع مشکل‌های ایجاد شده بر اثر سیل اخیر توانست به شایستگی ایفای نقش کند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به الزام پیمانکاران برای جذب نیروهای بومی اشاره کرد  و گفت: این موضوع در طرح‌های مهم و بزرگی چون طرح ملی گوره-جاسک، طرح افزایش و نگهداشت تولید و طرح جمع‌آوری گازهای مشعل مدنظر قرار دارد.

عناوین برگزیده