تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۸
بازدید: ۳۰۹
کد خبر: ۷۲۹۸۹
زاهدی:

باید به فکر ایجاد خط دوم ریلی کرمان باشیم

می متالز - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس: توجه به توسعه صنایع و معادن استان، لزوم توسعه خطوط ریلی را ضروری دانست و گفت: باید به فکر ایجاد خط دوم ریلی استان باشیم.
باید به فکر ایجاد خط دوم ریلی کرمان باشیم

به گزارش می متالز، محمدمهدی زاهدی امروز در حاشیه سفر مدیرعامل راه آهن کشور به کرمان اظهار داشت: ایجاد یک خط ریلی فرعی بدر راور، با توجه به تاسیس کارخانه فولاد راور برای سهولت در امر جابجایی بار و مسافر ضروری است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس عنوان کرد: از دولت می‌خواهیم آنچه در قانون پیش‌بینی شده را اجرا کند، نیم‌درصد از درآمد نفت را در توسعه خطوط ریلی سرمایه‌گذاری کند که این امر تاکنون محقق نشده است.

وی با توجه به توسعه صنایع و معادن استان، لزوم توسعه خطوط ریلی را ضروری دانست و افزود: باید به فکر ایجاد خط دوم ریلی استان باشیم.

زاهدی با تأکید بر اینکه توسعه ساختمان اداری و ایستگاه راه آهن مطالبه جدی ما است، خاطرنشان کرد: مالیاتی که از شرکت‌های مسافربری اخذ می‌شود باعث کاهش سطح خدمات خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن درخواست داریم هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکلات خط ریلی مسیر کرمان - تهران و به‌ویژه تکمیل مراحل بازسازی خط ریلی فرسوده در مسیر کرمان- یزد اقدام کند.

عناوین برگزیده