تاریخ: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۰۰
بازدید: ۵۹۴
کد خبر: ۷۳۰۵۶
سرویس خبر : انرژی

قطعی برق شرکت سابپا به خاطر 122 میلیون!

می متالز - رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در سال حمایت از تولید داخلی، برق مجموعه بزرگی مثل سایپا به خاطریک بدهی کمتر از ۱۵۰ میلیون تومانی ۶ روز قطع کردند.
قطعی برق شرکت سابپا به خاطر 122 میلیون!

به گزارش می متالز، عزیز اکبریان رئیس نماینده مردم کرج، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی در نهمین همایش استاندارد و کیفیت استان البرز اظهار داشت: انجام فعالیت تولیدی در کشور سخت شده است و شرایط برای تولیدکننده بسیار دردآور است.

وی با بیان اینکه در سال حمایت از تولید داخلی، برق مجموعه بزرگی مثل سایپا به خاطر ۱۲۲ میلیون تومان بدهی بیش از چهار روز قطع می‌شود و میلیارد‌ها خسارت به این شرکت وارد می‌شود، در چنین وضعیتی چطور باید توقع داشت رونق تولید محقق شود.

اکبریان ادامه داد: یا مثلا به خاطر ۲۲ میلیون بدهی ۶ روز تلفن‌های این شرکت راقطع می‌کنند و این در حالی است که مقام معظم رهبری درست در آن ایام با تولیدکننده‌ها به عنوان نیرو‌های خط مقدم جنگ اقتصادی ما با دشمن جلسه می‌گذارند تا دغدغه‌های آن‌ها را بشنوند.

اکبریان در ادامه با بیان اینکه دنیای امروز دنیای استاندارد است؛ اظهار کرد: تولید کنندگان ایرانی برای اینکه بتوانند سهم خود را در بازار‌های جهانی افزایش دهند باید کیفیت تولیدات خود را بالا ببرند. وقتی کشوری مثل عراق بسیاری از کالا‌های تولید ما را به خاطر عدم رعایت استاندارد‌های جهانی عودت می‌دهد چطور انتظار داریم بتوانیم در کشور‌های اروپایی جایی برای خود باز کنیم؟

اکبریان با گلایه دخالت برخی نهاد‌ها در تصمیم گیری و برنامه‌های سازمان استاندارد تاکید کرد: باید اجازه دهیم این سازمان در مسیر درست خود پیش برود تا شاهد ارتقا محصولات ملی باشیم.

منبع: برق نیوز
عناوین برگزیده