تاریخ: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۰۲
بازدید: ۴۶۵
کد خبر: ۷۳۱۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران

می متالز - سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دو تفاهم‌نامه همکاری با "شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب" و "انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران" منعقد کرد.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران

به گزارش می متالز، در جریان دومین روز یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری، 2 تفاهم‌نامه همکاری در زمینه توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی ایران بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با "شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب" و "انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران" به امضاء رسید.

این تفاهم‌نامه همکاری مبتنی بر مدیریت بانک اطلاعاتی پیمانکاران، رابطه گری، بهینه کاوی، الگو برداری و توانمند سازی پیمانکاران در راستای تعهدات طرفین تفاهم خواهد بود.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه‌های همکاری با اشاره به این‌که امیدواریم در سال رونق تولید بتوانیم از ظرفیت‌های داخلی در حوزه صنایع کوچک و متوسط برای رفع نیازهای صنایع کشور استفاده کنیم، گفت: انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری امروز در راستای استاندارد سازی و به‌هم رسانی پیمانکاران و صنایع کوچک و متوسطی که در زمینه ساخت تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت دارند به سطح بین‌المللی است.

اصغر مصاحب افزود: نظام مبادلات پیمانکاری فرعی (SPX) سه مأموریت اصلی پیرامون شناسایی، تسهیل و ارتقاء توانمندی و پتانسیل اعضاء را دارد.

وی اضافه کرد: خوشه صنعتی نفت و گاز خوزستان که اجرای آن از سال 1386 آغاز شده است، در ابتدا 180 عضو داشت، اما در حال حاضر بیش از 400 عضو در سطح این استان دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان نیز در این‌خصوص اظهار داشت: با انعقاد این دو تفاهم‌نامه امیدواریم بتوانیم فعالیت‌های توسعه‌ای صنعت نفت را به‌خوبی پیاده‌سازی نماییم.

اخلاق محمدیان گفت: نظام مبادلات پیمانکاری فرعی (SPX) متشکل از تعداد زیادی از شرکت‌ها و سازندگان ساخت تجهیزات نفت و گاز این استان است که در قالب یک برنامه زمان بندی شده توسعه داده می‌شوند و این توسعه ارتباط را بین تولید کنندگان و شرکت‌های بزرگ نفتی به‌عنوان پیمانکار اصلی برقرار می‌کند.

یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری با همکاری شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران از ۲۲ تا ۲۵ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌‌های بین‌المللی خوزستان دائر می‌باشد.

عناوین برگزیده