تاریخ: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۰
بازدید: ۱۰۶۲
کد خبر: ۷۳۶۳۵

اسنپ در ۵ سال فعالیت چه کرده است؟

می متالز - شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ در آستانه پنج سالگی آمارهایی را از تعداد رانندگان، مسافران، مسافت طی شده و… منتشر کرده که براساس آن اسنپ در این پنج سال یک میلیارد سفر داشته است.
اسنپ در ۵ سال فعالیت چه کرده است؟

به گزارش می متالز، اسنپ در آستانه پنج سالگی آمارهایی را منتشر کرده است که بر اساس آن این شرکت تاکسی آنلاین در این پنج سال یک میلیارد سفر داشته است و در ابتدا تنها با ۱۰ راننده آغاز به کار کرد و امروز حدود دو میلیون راننده ثبت‌ نامی و ۷۰۰ هزار راننده فعال دارد.

پُرسفرترین راننده اسنپ با ۲۵ هزار و ۲۱۲ سفر، رکورد بیشترین تعداد سفر را از آن خود کرده است. این تعداد سفر را اگر تقسیم بر تعداد روزهای ۵ سال کنیم، این راننده در طول پنج سال گذشته به طور میانگین ۱۳ سفر در هر روز انجام داده است.

همچنین براساس اعلام این تاکسی اینترنتی تعداد مسافران۳۰ میلیون نفر است، که در مقایسه با سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است. مسافری که در پنج سالگی اسنپ رکورد بیشترین تعداد سفر را زده تاکنون چهار هزار و ۲۲۵ سفر با این اپلیکیشن داشته است.

در طول ۵ سال گذشته، کاربران اسنپ در مجموع ۳۶۵ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۱۲۴ ساعت را در این تاکسی آنلاین سپری کرده‌اند. به بیان دیگر در مجموع ۴۱ هزار و ۷۷۰ سال در اسنپ سپری شده است. همچنین در این پنج سال، هشت میلیارد و ۲۴۶ میلیون و ۴۲ هزار و ۷۵۰ کیلیومتر با اسنپ طی شده است.

عناوین برگزیده