تاریخ: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۰۰
بازدید: ۱۴۳
کد خبر: ۷۴۵۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید استانداران سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از پایانه، بازارچه و گمرک مرزی میرجاوه

می متالز - استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید گفت: پایانه مرزی میرجاوه قدمت صدساله دارد و از همان ابتدا دارای راه‌آهن بوده و نیز شهرستان مرزی میرجاوه دارای بازارچه و پایانه و گمرک فعال می باشد که با توسعه زیرساخت ها افزایش صادارات را از این مرز شاهد خواهیم بود.
بازدید استانداران سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از پایانه، بازارچه و گمرک مرزی میرجاوه

به گزارش می متالز، احمدعلی موهبتی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی شهرستان میرجاوه یکی از اقدامات خوبی است که دولت با حمایت از بخش خصوصی آن را راه اندازی میکند و به زودی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان میرجاوه کار خود را آغاز خواهد کرد.
وی ابراز امیدواری کرد با راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در بحث اشتغال زایی و کمک به معیشت مرزنشینان قدم خوبی بر داشته شود.
استاندار خراسان جنوبی نیز در این بازدید گفت: با توجه به اینکه استان خراسان جنوبی نزدیک ترین استان به سیستان و بلوچستان است هدف از این بازدید ایجاد تعاملات تجاری از مناطق مرزی و امروز هم از پایانه مرزی میرجاوه و گمرک این شهرستان بازدید داشتیم و شاهد صادرات خوبی از کشورمان از مرز میرجاوه هستیم بطوریکه ۲میلیون دلار از گمرک مرزی میرجاوه صادرات داشتیم.
محمدصادق معتمدیان افزود: با توجه به اینکه پایانه مرزی میرجاوه نزدیک به استان خراسان جنوبی می باشد ما سعی میکنیم تولیدات داخلی استان خودمان را از طریق مرزهای رسمی استان سیستان و بلوچستان به کشورهای همسایه صادر کنیم که این خود یک گام خوب در اقتصاد مقاومتی می باشد.

 

عناوین برگزیده