تاریخ: ۰۲ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۷
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۷۵۲۸۸
سرویس خبر : انرژی

همراهی مناطق نفت‌خیز جنوب در رفع آبگرفتگی‎های اهواز و کارون

می متالز - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: مشکل آبگرفتگی بیش از ۹۵ درصد مناطقی از شهرهای اهواز و کارون که به این شرکت محول شده بود برطرف و آب‌ها تخلیه شد؛ هم اکنون نیز عبور و مرور در آنها برقرار است.
همراهی مناطق نفت‌خیز جنوب در رفع آبگرفتگی‎های اهواز و کارون

به گزارش می متالز، احمد محمدی روز یکشنبه (یکم دی‌ماه) به همراه نماینده وزیر نفت ضمن بازدید از مناطق آب‌گرفته شهرهای کارون و اهواز اظهار کرد: به دنبال بارندگی‌های اخیر شهر اهواز و شروع آبگرفتگی‌ها در هفت نقطه از شهر اهواز و یک نقطه از شهرستان کارون که در وسعت زیاد دچار آبگرفتگی شدید شدند، با اعزام گروه‌های عملیاتی و ماشین‌آلات مورد نیاز حضور مستمر داشته‌ایم.

وی افزود: هم‌اکنون کار تخلیه آب بیش از ۹۵ درصد مناطقی که به ما محول شده بود انجام شده و عبور و مرور در آن مناطق برقرار است، اما به دستو وزیر نفت تا عادی شدن شرایط در کنار مردم خواهیم بود.

محسن پاک‌نژاد، معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت به نمایندگی وزیر نفت و به همراه مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران، دیروز (یکشنبه، یکم دی‌ماه) از مناطق آب‌گرفته شهرهای اهواز و کارون بازدید و فعالیت گروه‌های عملیاتی شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران در خدمت‌رسانی به مردم را بررسی کردند.

عناوین برگزیده