تاریخ: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۳۹
بازدید: ۲۴۰
کد خبر: ۷۵۴۹۹
سرویس خبر : متالورژی و مواد

ضرورت طرح انقلاب صنعتی چهارم در فولاد

می متالز - مدیر پارک علم و فناوری استان هرمزگان از استقبال از ایده‌های و طرح‌های پژوهشی پژوهشگران بدون برگزاری مناقصات و مناسبات اداری توسط فولاد هرمزگان تشکر کرد.
ضرورت طرح انقلاب صنعتی چهارم در فولاد

به گزارش می متالز، فتاح، مدیر پارک علم و فناوری استان هرمزگان در مراسم اختتامیه نخستین کنفرانس ملی ریخته‌گری مداوم فولاد گفت: با توجه به تولید ١٠ میلیون تولید فولاد در منطقه ویژه اقتصادی و صنایع معدنی خلیج‌فارس و بازدیدی که از مجموعه فولاد هرمزگان داشتم این مجموعه را رو به رشد دیدم و از نزدیک شاهد تلاش‌های همکاران فولادی در این مجموعه بودم.

وی در ادامه همکاری دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری استان هرمزگان را خواستار شد و عنوان کرد: میان ما و فولاد هرمزگان همکاری خوبی ایجاد شده است.

فتاح از ایجاد قرارداد و کردیت میان پارک علم و فناوری و فولاد هرمزگان تشکر کرد.

مدیر پارک علم و فناوری استان هرمزگان در ادامه همچنین از استقبال از ایده‌های و طرح‌های پژوهشی پژوهشگران بدون برگزاری مناقصات و مناسبات اداری توسط فولاد هرمزگان تشکر و این اقدام را توجه آقایان ارزانی و کاظمی در فولاد هرمزگان دانست.

وی همچنین از تلاش‌های آقای مهدی ریاست پارک شیخ بهایی اصفهان که در بحث فولاد تلاش‌های بسیاری کرده‌اند تشکر کرد

ایشان در پایان گفت: جا دارد که ما انجام موضوعی تحت عنوان انقلاب صنعتی نسل چهارم در فولاد را مطرح کنیم و به سمت فناوری‌های نوین IOT حرکت کنیم.

عناوین برگزیده