تاریخ: ۰۷ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۱
بازدید: ۳۶۱
کد خبر: ۷۶۴۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

سه شرکت کاشی‎سازی درآمد خود را افرایش دادند

می متالز - شرکت‌های صنایع کاشی و سرامیک الوند، کاشی پارس و پارس سرام با انتشار گزارش عملکرد فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه اعلام کردند درآمد تجمعی آنها تا انتهای تاریخ یاد شده، به صورت افزایشی بوده است.
سه شرکت کاشی‎سازی درآمد خود را افرایش دادند

به گزارش می متالز، شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۳۰۷ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال درآمد داشته است.

"کلوند" براساس عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ یک هزار و ۵۱۹ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد ۹ ماهه "کپارس" ۵۰ درصد افزایش یافت

شرکت کاشی پارس در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۲۹ میلیارد و ۷۸۱ میلیون ریال درآمد داشته است.

"کپارس" براساس عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۹۹۸ میلیارد و ۲۰۲ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش ۵۰ درصدی دارد.

افزایش ۲۵ درصدی در درآمد "کسرام"

شرکت پارس سرام در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۲۸ میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال درآمد داشته است.

"کسرام" براساس عملکرد ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، مبلغ ۶۴ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال درامد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.

عناوین برگزیده