تاریخ: ۰۷ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۵۱
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۷۶۵۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی آذر ماه؛

"تاصیکو" تنها فروشنده بود

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، تنها فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۷۳۳ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال سود کسب کرد.
"تاصیکو" تنها فروشنده بود

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با سرمایه ۲۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۳ هزار و ۶۳۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۰۶ هزار و ۴۴۸ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۱۱۸ میلیارد و ۸۱۸ میلیون ریال به ۲۳ هزار و ۵۱۹ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین نیز با افزایش ۱۱ هزار و ۳۷ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریالی معادل ۱۱۷ هزار و ۴۸۵ میلیارد و ۸۳۷ میلیون ریال محاسبه شد.

"تاصیکو" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۱۸ میلیارد و ۸۱۸ میلیون ریال به مبلغ ۸۴۲ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۷۲۳ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین طی دوره یک ماهه منتهی به آذر ماه خریدار سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

عناوین برگزیده