تاریخ: ۰۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۵۶
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۷۶۶۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

۱۴ واحد راکد صنعتی قم به مدار تولید بازگشت

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از ابتدای فصل تابستان تاکنون ۱۴ واحد صنعتی راکد و تعطیل قم احیا و به مدار تولید بازگردانده شده‌است.
۱۴ واحد راکد صنعتی قم به مدار تولید بازگشت

به گزارش می متالز، محمود سیجانی روز شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم بیان کرد: طی پیش بینی‌های صورت گرفته تا پایان امسال در مجموع ۲۵ واحد راکد صنعتی قم به مدار تولید باز می‌گردد.

وی گفت:‌ با احیای این ۲۵ واحد راکد بیش از ۲۵۰ شغل جدید در استان ایجاد می‌شود، افزایش ظرفیت تولید هدف‌گذاری دیگر استان در رابطه با افزایش تولید و اشتغال در قم می‌باشد.

وی اظهارداشت: تکمیل و راه اندازی ۱۱۰ طرح نیمه تمام صنعتی از پروژه‌های مهم اقتصاد مقاومتی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در سال‌جاری است.

وی عنوان کرد: این واحدهای صنعتی نیمه تمام پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد داشته و با راه اندازی آنها در مجموع هزار و ۲۸۰ شغل ایجاد خواهد شد.

سیجانی گفت: پروژه تکمیل ۱۱۰ واحد نیمه تمام صنعتی قم ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی عنوان کرد: تکمیل ۸۵ طرح توسعه‌ای هم از ابتدای امسال دراستان آغاز و ۶۰ درصد پیشرفت داشته است که با تکمیل این طرح ها هزار و ۱۰۰ شغل حاصل خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم درادامه خاطرنشان کرد: طلا، آهن و مس سه ماده معدنی بوده که دارای ارزش افزوده و مزیت نسبی در استان قم می‌باشد.

عناوین برگزیده