تاریخ: ۰۷ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۶
بازدید: ۴۲۶
کد خبر: ۷۶۷۰۴
سرویس خبر : متالورژی و مواد
در نشست تعاملی مسوولین ذوب آهن اصفهان و شرکت نسوز ایران عنوان شد؛

تاریخچه مواد نسوز در ایران به ذوب آهن اصفهان گره خورده است/ اعلام آمادگی شرکت نسوز ایران برای همکاری با ذوب آهن در جهت اجرای پروژه کنورتور و گرفتن بیشترین ذوب

می متالز - نشست تعاملی ذوب آهن اصفهان و شرکت نسوز ایران به منظور رفع موانع و افزایش سطح همکاری با حضور مهرداد تولائیان معاون بهره برداری، محمد جعفر صالحی معاون خرید، تعدادی از اعضای کمیسیون معاملات، جمعی از مدیران و ایرج رخصتی مشاور مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در امور اجرایی، سعید لقمانی مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت نسوز ایران 2 دی ماه در شرکت نسوز ایران برگزار شد.
تاریخچه مواد نسوز در ایران به ذوب آهن اصفهان گره خورده است/ اعلام آمادگی شرکت نسوز ایران برای همکاری با ذوب آهن در جهت اجرای پروژه کنورتور و گرفتن بیشترین ذوب

به گزارش می متالز، مهرداد تولائیان، معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن در این نشست، گفت: پروژه کنورتور و گرفتن بیشترین ذوب یکی از دغدغه های ذوب آهن اصفهان است و شرکت نسوز ایران در این زمینه اعلام آمادگی نموده و امید است، همکاری مشترک باعث پیشرفت در صنعت فولاد و هر دو مجموعه شود.

محمد جعفرصالحی، معاون خرید ذوب آهن، هدف از این جلسه را هم افزایی بیشتر و تامین حداکثری نیازهای طرفین دانست و گفت: یکی از پر مصرف ترین اقلام مورد نیاز ذوب آهن اصفهان مواد نسوز است. شرکت فرآورده های نسوز ایران از شرکت های قدیمی در این زمینه می باشد و این نشست در جهت شناخت بیشتر طرفین برای پاسخگویی به این نیازها است.

ایرج رخصتی، مشاور مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در امور اجرایی و عضو هیئت مدیره شرکت نسوز ایران نیز با اشاره به این که شرکت نسوز ایران و ذوب آهن با مشارکت هم توانستند به دانش ساخت آجرهای نسوز دیواره کوره بلند دست یابند، گفت: در این جلسه راهکارهای تعامل بیشتر بررسی شد تا موانع و مشکلات احتمالی شناسایی و بر طرف شود.

رخصتی، تعاملات بین شرکت های زیر مجموعه هلدینگ شستا را مثبت ارزیابی کرد و گفت: شرکت نسوز ایران می تواند نیاز های ذوب آهن به مواد نسوز را تامین نماید که قطعا تنها راه برون رفت از شرایط بحران و تحریم، استفاده از توان و دانش داخلی است.

مشاور مدیرعامل در امور اجرایی، گفت: افتخاری که در کشور نصیب شرکت نسوز ایران، ذوب آهن اصفهان و کشور گردید، دانش ساخت آجرهای نسوز دیواره کوره بلند است.

سعید لقمانی مدیرعامل شرکت نسوز ایران نیز با اشاره به این که تاریخچه نسوز در ایران به ذوب آهن اصفهان گره خورده است گفت: ذوب آهن اصفهان قطب صنعت فولاد کشور است و از ابتدا یکی از حمایت کننده های اصلی شرکت های نسوز در ایران بوده است.

وی با بیان این که با انجام آزمایشات متعدد توانستیم فناوری تولید آجرهای نسوز را بومی سازی کنیم، افزود: شرکت نسوز ایران با تنوع سیصد نوع محصول در کشور منحصر به فرد است و این شرکت آمادگی هر نوع همکاری با ذوب آهن اصفهان و ارائه طرح های تحقیقاتی را دارد.

لقمانی گفت: این دو مجموعه با اجرای پروژه مشترک تحقیقاتی و توسعه ای می توانند کیفیت و عمر نسوز ها را ارتقا دهند.

عناوین برگزیده