تاریخ: ۰۹ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۶
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۷۷۰۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
خجسته:

دولت برای مقابله با افزایش تورم برنامه عملیاتی ارائه کند

می متالز - نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس می‌گوید دولت امسال بایستی موظف شود در برابر افزایش تورم و افزایش قیمت ها برنامه عملیاتی درکنار تصویب لایحه پیشنهادی بودجه ۹۹ ارائه دهد.
دولت برای مقابله با افزایش تورم برنامه عملیاتی ارائه کند

به گزارش می متالز، امیر خجسته نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: هزینه‌های زندگی خانوارها در دولت‌ها برخلاف رویه قانونی، سال به سال افزایش یافته و علیرغم رشد قیمت کالاهای ضروری، هیچ گونه خروجی در رابطه با افزایش درآمد و افزایش منطقی حقوق ها انجام نگرفته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس گزارشات متعدد از وضعیت بودجه خانوارها هزینه‌های مسکن، آب، برق و گاز و سایر سوخت‌ها به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده، اظهار کرد: سهم هزینه‌های زندگی و مخارج مردم به بیش از 50 درصد افزایش پیدا کرده است که در نوع خود، رکورد نگران‌کننده‌ای است.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار کرد: تمام دغدغه های مجلس و پیشنهادات کمیسیون تلفیق بودجه در شرایط سخت تحریم در راستای کاهش فشار و نحوه مدیریت هزینه زندگی است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: زمانی که مردم وضعیت آقازاده ها، فاصله طبقاتی، بهره گیری برخی از مسوولان از رانت و ویژه خواری‌ها، اختلاس و فسادهای گوناگون را مشاهده می کنند و در مقابل کمترین تلاشی را از سوی دولتمردان برای انسجام، نظارت و تصویب قوانین متناسب با شرایط زندگی و معیشتی خود با توجه به شرایط سخت پیش روی کشور می بینند، تنها امیدشان به نمایندگان است که در راستای دفاع از حقوق مردم در لایحه بودجه 99 گام بردارند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری با توجه به پیشنهادات برای کاهش و تک نرخی شدن بنزین به منظور جلوگیری از قاچاق و کاهش هزینه های زندگی مردم برای هر لیتر بنزین به مجلس گفت: دولت امسال بایستی موظف شود در برابر افزایش تورم و افزایش قیمت ها برنامه عملیاتی در کنار تصویب لایحه پیشنهادی بودجه 99 ارائه دهد.

عناوین برگزیده