تاریخ: ۱۰ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۴۶
بازدید: ۲۹۹
کد خبر: ۷۷۶۲۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
معاون استاندار سمنان:

کارخانه سیمان بیارجمند به‌زودی فعال می‌شود

می متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، بابیان اینکه کارخانه سیمان بیارجمند به‌زودی فعال می‌شود، گفت: رایزنی برای رفع مشکلات این مجموعه انجام‌شده است.
کارخانه سیمان بیارجمند به‌زودی فعال می‌شود

به گزارش می متالز، حشمت‌الله عسگری شامگاه سه‌شنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در فرمانداری شاهرود بابیان اینکه کارخانه سیمان بیارجمند به‌زودی فعال می‌شود، بیان داشت: این کارخانه یکی از طرح‌های معطل‌مانده شهرستان است که سال‌های سال نیمه‌کاره مانده و باید برای رفع مشکلات آن کوشید.

وی افزود: با پیگیری مسوولان و با همراهی یکی از بانک‌های عامل گشایشی برای بخشی از منابع موردنیاز این کارخانه صورت گرفته که در آینده نزدیک شاهد فعال‌سازی این مجموعه خواهیم بود.

معاون استاندار سمنان بیان کرد: ایجاد یک واحد فولاد در شاهرود نیز با مشارکت یک بانک و بخش خصوصی در دست ایجاد است که سرمایه‌گذار آن تاکنون ۳۰ میلیارد تومان نیز هزینه کرده است.

عسگری از اجرای طرح تولید کاغذ از کربنات کلسیم نیز در شاهرود خبر داد و بیان داشت: کار اجرایی این طرح مراحل خودش را طی کرده و شاهد بهره‌برداری از آن نیز خواهیم بود که اشتغال خوبی را نصیب مردن شاهرود خواهد کرد.

وی بابیان اینکه مشکلات پالایشگاه نفت و گاز شاهرود نیز بررسی‌شده است، گفت: این واحد در بهمن‌ماه ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

عناوین برگزیده