تاریخ: ۱۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۴
بازدید: ۲۷۰
کد خبر: ۷۷۶۳۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کارخانه سیمان پیوند گلستان برای گالیکش فرصت‌های خوبی ایجاد کرده است

می متالز - فرماندار گالیکش به همراه برخی رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور بررسی مشکلات و اطلاع از وضع موجود کارخانه سیمان پیوند گلستان از قسمت‌های مختلف آن بازدید کرد و این کارخانه را فرصتی مناسب برای این شهرستان دانست.
کارخانه سیمان پیوند گلستان برای گالیکش فرصت‌های خوبی ایجاد کرده است

به گزارش می متالز، علی‌اصغر میرزایی صبح امروز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: راه رسیدن کشور به خودکفایی را استفاده و حمایت از ظرفیت‌های داخل است.

فرماندار گالیکش بابیان اینکه هر فعالیت صنعتی دارای اصول و قواعدی است و ملزم به رعایت ضوابط و مقررات وضع گردیده است، خاطرنشان کرد: کارخانه سیمان یکی از ظرفیت‌های مهم استان و شهرستان گالیکش است که از این قاعده مستثنی نبوده و می‌بایست ضوابط و معیارهای تعیین‌شده از سوی دستگاه‌های متولی را رعایت نماید تا تولید در مسیر درست قرار گیرد.

وی گفت: وجود کارخانه سیمان علاوه بر اینکه برای سرمایه‌گذاران آن صنعت دارای منفعت است، برای مردم آن منطقه و استان نیز دارای منفعت بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

میرزایی اشتغال و صادرات را به‌عنوان مهم‌ترین مزیت‌های کارخانه سیمان برشمرد و خاطرنشان کرد: وجود کارخانه سیمان برای منطقه فرصت‌های خوبی را ایجاد کرده و اگر آسیبی در کنار آن به وجود آمده باید با تعامل و همفکری بین دستگاه‌ها و مدیریت کارخانه به حداقل رسانده و مراقبت‌ها در حین تولید با حساسیت بیشتری انجام گیرد.

گفتنی است در این بازدید، همراه فرماندار، مدیران صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محیط‌ زیست، منابع طبیعی و شرکت گاز نیز حضور داشتند.

عناوین برگزیده