تاریخ: ۰۵ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۴۷
بازدید: ۲۹۶
کد خبر: ۷۷۸۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

راه های همکاری موثرتر سازمان صنعت و معدن گیلان با شهرداری رشت

می متالز - در دیدار دکتر ناصر حاج محمدی با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، راه های همکاری موثر و مفید دو جانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
راه های همکاری موثرتر سازمان صنعت و معدن گیلان با شهرداری رشت

به گزارش می متالز، دکتر ناصر حاج محمدی در این دیدار تاکید کرد: شهرداری از جمله دستگاه های خدمات رسان عمومی است که مدیریت در آن یکطرفه نیست و هر نوع ارائه خدمات در شهر به وسیله شهرداری چندوجهی است.

شهردار رشت سپس گفت: مثلاً خدماتی که شهرداری در بخش عمرانی ارائه می دهد به بهبود اعتماد مردم، افزایش مشارکت اجتماعی و در نهایت افزایش سرمایه گذاری در شهر منجر می شود.

وی ادامه داد: یکی از فعالیت های مهم و موثر که می تواند رضایت شهروندان را جلب کند، اجرای آسفالت خیابان ها و معابر و پر کردن و ترمیم نوار حفاریها است که به طور مشخص سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در زمینه بهره برداری از معادن شن و ماسه می تواند به سرعت عمل در این زمینه و جلب رضایت شهروندان کمک کند.

در ادامه دکتر فرهاد دلق پوش هم تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای حمایت از اجرای پروژه های عمرانی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: این سازمان با استقبال از فعالیت ها و اقدامات عمرانی شهرداری رشت، هر گونه اصلاح امور را به نفع شهر و شهروندان این شهر می داند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان سپس خاطر نشان کرد: جذب سرمایه گذار در شهر بدون شک نیازمند همکاری و تعامل همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی است و سازمان متبوع وی این حساسیت را درک کرده و در برنامه های خود لحاظ خواهد کرد.

گفتنی است در این نشست که علیرضا قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت هم‌ حضور داشت، دکتر حاج محمدی از حسن نظر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان قدردانی کرد و در پایان هم دکتر فرهاد دلق پوش هدیه ای به رسم یاد بود به شهردار رشت تقدیم‌ نمود.

عناوین برگزیده