تاریخ: ۰۶ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۷:۴۵
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۷۷۹۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ایجاد اشتغال برای 4164 نفر در استان قم

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در هشت ماه نخست سال جاری با سرمایه گذاری 972 میلیارد تومان برای چهار هزار و 164 نفر در قم اشتغال ایجاد شد.
ایجاد اشتغال برای 4164 نفر در استان قم

به گزارش می متالز، محمود سیجانی در قم با اشاره به شاخص‌های کلان اقتصادی استان قم در بخش صنعت، معدن و تجارت استان قم اظهار کرد: ارزش افزوده بخش صنعت استان سه هزار و 705 میلیارد تومان است و سهم ارزش افزوده این بخش از کل ارزش افزوده صنعت، معدن و تجارت استان قم، 27 درصد است.

وی ادامه داد: ارزش افزوده بخش معدن استان قم 25 میلیارد تومان است و سهم ارزش افزوده این بخش از کل ارزش افزوده صنعت، معدن و تجارت قم 0.2 درصد است، ارزش افزوده بخش تجارت استان نیز پنج هزار و 304 میلیارد تومان است و سهم آن از کل ارزش افزوده صنعت، معدن و تجارت قم 38 درصد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: سهم ارزش افزوده بخش صنعت، معدن و تجارت استان نسبت به ارزش افزوده بخش صنعت، معدن و تجارت کل کشور 1.18 درصد است.

سیجانی با اشاره به اشتغال بخش صنعت، معدن و تجارت استان قم اظهار کرد: اشتغال بخش صنعت استان 55 هزار و 937 نفر، اشتغال بخش معدن قم هزار و 871 نفر و اشتغال بخش تجارت استان 86 هزار و 648 نفر است.

وی ادامه داد: سهم اشتغال بخش صنعت، معدن و تجارت استان قم از کل کشور 1.5 درصد است،

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: هدف گذاری سند اشتغال و سرمایه گذاری استان قم برای سال جاری هزار و 250 میلیارد تومان گذاری و ایجاد برای اشتغال برای پنج هزار و 100 نفر بود و در هشت ماه نخست سال جاری با سرمایه گذاری 972 میلیارد تومان برای چهار هزار و 164 نفر در قم اشتغال ایجاد شد.

عناوین برگزیده