تاریخ: ۱۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۵۱
بازدید: ۳۵۴
کد خبر: ۷۸۱۴۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
عملکرد این معدنی در آذرماه بررسی شد؛

صدور فاکتور شمش فولاد "کچاد" پس از بارگیری

می متالز - بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، این شرکت در آذر ماه موفق به کسب درآمد عملیاتی بیش از ۶ هزار و ۴۹ میلیارد ریالی شده است.
صدور فاکتور شمش فولاد "کچاد" پس از بارگیری

به گزارش می متالز، بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، این شرکت در آذر ماه موفق به کسب درآمد عملیاتی بیش از ۶ هزار و ۴۹ میلیارد ریالی شده است.

به این ترتیب جمع فروش تجمیعی شرکت طی ۹ ماه گذشته به بیش از ۶۹ هزار و ۴۴۶ میلیارد ریال رسیده که این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن، رشدی چشمگیر را نشان می‌دهد.

نرخ فروش شمش فولاد شرکت در ماه گذشته با بیش از ۳.۸ درصد رشد در مقایسه با ماه قبل قیمت به ۳۶ میلیون و ۹۰۶ هزار ریال رسیده که نرخ فروش دو محصول اصلی دیگر شرکت یعنی گندله و کنسانتره با کاهش ۱.۷ و ۱.۴ درصدی همراه بوده است.

با این وجود از نکات قابل توجه گزارش ماهانه این شرکت توضیحات در خصوص میزان فروش شمش فولاد در این ماه بود که ظاهرا مقدار ۱۷۲۲۷۶۷۰ کیلوگرم شمش به شرکت CPG و مقدار ۸۷۹۴۰۸۰ کیلوگرم شمش به شرکت Accenture Building Materials LLc حمل شده که این میزان به دلیل صادراتی بودن بعد از بارگیری کشتی فاکتور خواهد شد و احتمالا در ماه آتی شناسایی خواهد شد.

عناوین برگزیده