تاریخ: ۱۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۱۳
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۷۸۲۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شرکت‌های حقوقی حامی بازار سرمایه هستند

می متالز - مدیرعامل سرمایه‌گذاری توسعه ملی گفت: شرکت‌های حقوقی بزرگ در بورس حامی بازار و سهامداران خرد هستند.
شرکت‌های حقوقی حامی بازار سرمایه هستند

به گزارش می متالز، علی مهدوی پارسا در مورد حمایت از بورس در شرایط کنونی که منجر به رفتار هیجانی سهامداران خرد و تشکیل صف فروش می‌شود، گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی مطمئناً آسیب بزرگی برای کشور بود، اما در مورد بازار سرمایه و بورس و کلیت اقتصاد، قطعاً مدیران اقتصاد کشور تدابیر لازم را خواهند داشت و جای نگرانی برای کلیت بازار سرمایه وجود ندارد. 

وی گفت: سهم‌های بنیادی بزرگ بازار و سهم‌های ارزشمند وجود دارد.

 این مدیر بورسی عنوان کرد: سهم‌های بزرگ بازار از نظر بنیادی با ارزش هستند و به سهامداران توصیه میکنم حرفه ای عمل کنند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی با نماد وتوسم گفت: شرکت‌های حقوقی از جمله شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی امروز از بازار حمایت کرده و در روزهای عادی هم از بازار حمایت می‌کنند و امیدواریم بازار ظرف فردا یا پس‌فردا به تعادل برسد و به نظر من هیجانات بازار یکی، دو روزه است.

مهدوی پارسا در مورد اینکه برخی سهامداران خرد به شایعات و مطالب فضای مجازی عمل می‌کنند، گفت: سهامداران خرد بدون توجه به شایعات برای خرید و فروش به مشاوران سرمایه‌گذاری و تحلیل‌گرانی که از بورس مجوز دارند، مراجعه کنند و دنبال خرید سهام بر اساس مطالب کانال‌ها و شایعات نباشند که موجب ضرر خواهند شد. 

وی تأکید کرد: یکسری از سهم‌ها در بازار هستند که ارزنده‌اند و باید خریداری شوند.

مهدوی پارسا در مورد اینکه عده‌ای شایعه کرده بودند که بازار سرمایه بسته می‌شود، گفت: نیازی به بسته شدن بازار نیست، بازارسرمایه خودش را متعادل می‌کند و  به نظر من بازار متعادل می‌شود.

عناوین برگزیده