تاریخ: ۱۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۵۹
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۷۹۲۲۸

پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی سیستان و بلوچستان از رییس دفتر رییس‌جمهور

می متالز - در دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با دکتر واعظی رییس دفتر رییس‌جمهور، طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی و برنامه‌های توسعه‌ای استان از جمله راه‌آهن، طرح‌های ساماندهی حاشیه‌نشینی در شهرهای زابل، زاهدان و چابهار؛ راه‌ها، طرح‌های آبرسانی و انتقال آب، طرح‌های توسعه حمل و نقل و ترانزیت، مسایل بندرچابهار و منطقه آزاد مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت.
پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی سیستان و بلوچستان از رییس دفتر رییس‌جمهور

به گزارش می متالز، ضمن قدردانی از توجه شایسته دولت و مسوولان به استان، خواستار مساعدت رییس دفتر رییس جمهور در جهت تسریع در ابلاغ مصوبات مربوط به مناطق آزاد سیستان و چابهار، راه‌اندازی پایانه‌های مرزی ریمدان چابهار، پیشین راسک و فیروزآباد و کوهک سراوان؛ و نیز ابلاغ مصوبه دولت در خصوص خرید 1500 دستگاه کامیون برای توسعه حمل و نقل در استان‌های شرقی شد.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت مناسب طرح‌های ساماندهی حاشیه‌نشینی، خواستار مساعدت دکتر واعظی در تخصیص اعتبارات طرح‌های مزبور شد.
موهبتی همچنین با اشاره به طرح‌های بزرگ انتقال آب دریا به استان‌های شرقی، و بزرگراه چابهار - زاهدان - مشهد، اثرات آن ها در توسعه محور شرق، خواستار مساعدت و کمک به اجرای این طرح‌ها از محل منابع صندوق توسعه ملی شد.

وی نیز با اشاره به نگاه مثبت و توجه ویژه دولت به استان سیستان و بلوچستان در جهت کاهش فاصله برخورداری‌ها با میانگین کشوری و جبران عقب ماندگی‌ها، گفت: توسعه استان از اولویت‌های دولت است.

واعظی با بیان اهمیت برنامه‌های در دست اقدام گفت: پیگیری و مساعدت لازم را در راستای اجرای پروژه‌ها و پیشبرد برنامه‌های توسعه استان خواهد کرد.

عناوین برگزیده