تاریخ: ۱۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۳
بازدید: ۲۷۸
کد خبر: ۷۹۳۳۵
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
پانل تخصصی ساختمان «آرت سنتر» برگزار شد

تبدیل بحران مال‌های تجاری به فرصت

می متالز - پانل تخصصی ساختمان آرت سنتر در گردهمایی معماران و سازندگان منطقه یک در مرکز همایش‌های رایزن برگزار شد.
تبدیل بحران مال‌های تجاری به فرصت

به‌ گزارش می متالز به‌نقل از صما، وحید ملک، مالک ساختمان « آرت سنتر» اظهار داشت: گردهمایی امروز نقطه عطفی است برای تعامل کارفرمایان، معماران و مدیریت شهری.

وی با بیان اینکه در سال 85 نگارخانه ملک را تاسیس کردم، افزود: به شخصه علاقه زیادی به زنده کردن بناهای تاریخی دارم. به هر حال با ساختمان آرت به دنبال فرهنگ‌سازی و آَشنا کردن مردم با هنر هستم.

ملک ادامه داد: گنجینه بسیار بزرگی از آثار هنری برای ساختمان آرت جمع شده است و قصد داریم با تعاملاتی که داریم این گنجینه را در پاریس به نمایش در بیاوریم و در ادامه آنها را در موزه هنرهای تهران در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهیم.

وی اظهار داشت: ما هم‌اکنون در کشور با بحران مال‌های تجاری مواجه هستیم اما اعتقاد دارم می‌توان با استفاده از ظرفیت بخش‌های فرهنگی این بحران را به فرصت تبدیل کرد و کسب و کار واحدهای تجاری مال‌ها را رونق داد.

همچنین ریاحی فرد نیز به‌عنوان طراح با بیان اینکه باید تلاش کنیم روح فرهنگی و اجتماعی را در شهرها احیا کنیم، اظهار داشت: ساختمان آرت سنتر به‌گونه‌ای طراحی شده که با استفاده از رمپ‌های ملایم و بدون استفاده از راه‌پله، بازدیدکنندگان به طبقات بالاتر می‌رسند.

وی با بیان اینکه اگر بار فرهنگی به ساختمان‌های تجاری اضافه شود، باعث رونق هنر و همچنین کسب و کار خواهد شد، افزود: پروژه آرت سنتر از طریق شکاف‌هایی که برای آن طراحی شده نور طبیعی را به ساختمان وارد می‌کند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده