تاریخ: ۲۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۱۱
بازدید: ۳۳۹
کد خبر: ۷۹۴۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ارائه توانمندی های اقتصادی ایران، محور اصلی برپایی نخستین نمایشگاه اوراسیا

می متالز - مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران از برگزاری نخستین نمایشگاه کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا خبر داد و گفت: محوریت اصلی در این نمایشگاه ارائه توانمندی های اقتصادی ایران است.
ارائه توانمندی های اقتصادی ایران، محور اصلی برپایی نخستین نمایشگاه اوراسیا

به گزارش می متالز، بهمن حسین زاده، مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در حاشیه بازدید از خبرگزاری تصویری ایران پرس با بیان اینکه نمایشگاه های ایرانی خارج از کشور اولین گام برای معرفی کالا و خدمات ایرانی به کشورهای خارجی محسوب می شود، افزود: از این رو شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران عضو تیم بازرگانی خارجی وزارت صمت محسوب می شود.

حسین زاده توسعه صادرات به ۱۵ کشور همسایه به علاوه چین و هند را از دیگر برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت، دانست و یادآور شد: در همین رابطه با توجه به عضویت ایران در اتحادیه اوراسیا و علم به این نکته که ۹۰۰ میلیارد دلار واردات در کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا انجام می شود ما در تلاشیم تا بخش وسیعی از این بازار را در اختیار بگیریم.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران اعلام کرد: به همین دلیل ما به وزارت صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد کرده ایم که اولین نمایشگاه اوراسیایی با محوریت ایران برگزار شود.

عناوین برگزیده