تاریخ: ۲۲ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۰۶
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۷۹۶۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد:

صدور 131 فقره جواز تاسیس صنعتی طی 9 ماهه امسال در استان بوشهر

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور 131 فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه گذاری 131هزار و 369 میلیارد ریال با پیش بینی اشتغال 4 هزار و 227 نفر طی 9 ماهه امسال در استان بوشهر خبر داد.
صدور 131 فقره جواز تاسیس صنعتی طی 9 ماهه امسال در استان بوشهر

به گزارش می متالز، سید حسین حسینی افزود: از تعداد 131فقره جواز تاسیس صنعتی در استان بوشهر تعداد13فقره از سوی سازمان مناطق ویژه استان و مابقی از سوی سازمان صمت استان صادرشده است.

حسینی عنوان کرد: طبق وضعیت موجود تا پایان آذرماه 98 تعداد 577 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی اشتغال 28هزار و 23 نفر در استان بوشهر صادر شده است.

وی اضافه کرد: از تعداد 577 مجوزتاسیس طرح صنعتی تعداد 45 مورد از سوی مناطق ویژه اقتصادی و مابقی از سوی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان صادرشده است که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری 98 تعدادی ازاین طرح ها وارد چرخه تولید شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در راستای حمایت ازطرح های صنعتی در استان اقدامات متعددی صورت گرفته که مهمترین آنها ارائه تسهیلات برنامه تولید و اشتغال موضوع بند الف تبصره 18 ازطریق سامانه بهین یاب برای رونق گرفتن و تقویت بنگاههای اقتصادی به ویژه تکمیل طرح های صنعتی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60درصد در استان بوشهردر حال انجام می باشد .

همچنین متقاضیان می توانند برای ثبت نام به آدرس www.behinyab.ir مراجعه نمایند که پس ازبررسی درکارگروه رونق تولید از سوی این سازمان تصمیم گیری و مصوب خواهد شد و براساس دستورالعمل ابلاغی نرخ سود تسهیلات بین 12تا 14 درصد از طریق بانکهای عامل استان پرداخت خواهد شد.

عناوین برگزیده