تاریخ: ۲۲ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۴:۰۱
بازدید: ۲۰۸
کد خبر: ۷۹۷۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تکمیل ۱۵ هزار مسکن مهر پردیس تا پایان سال

می متالز - مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از تکمیل ۱۵ هزار واحد مسکن مهر در این شهر تا پایان سال خبر داد.
تکمیل ۱۵ هزار مسکن مهر پردیس تا پایان سال

به گزارش می متالز، مهدی هدایت، با اشاره به این‌که در حال پیگیری تعهداتمان در بخش مسکن مهر هستیم، گفت: ۱۰ هزار واحد مسکونی این طرح تکمیل‌ شده و بدون افتتاح در حال تحویل به متقاضیان است. پیش‌ بینی ما این است که بتوانیم ۱۵ هزار واحد مسکن مهر را تا آخر سال تکمیل کنیم؛ تعهد ما برای سال جاری، رساندن واحدهای افتتاح‌ شده به ۶۰ هزار عدد است و پیش‌بینی می‌کنیم بتوانیم این کار را به سرانجام برسانیم.

وی افزود: در حال پیگیری یک وام هزار میلیارد تومانی از محل تبصره هشت قانون بودجه هستیم و اگر بانک مسکن در پرداخت این وام تسریع کند تمام مشکلات پردیس حل می‌شود و می‌توانیم تا شهریورماه سال آینده مانده واحدهای این طرح که در حدود ۲۲ هزار واحد است را نیز تکمیل کنیم.

وی پروژه‌های عارضه‌دار مسکن مهر پردیس را ۲۲ هزار واحد اعلام و عنوان کرد: با توجه به اینکه این پروژه‌ها تعیین تکلیف شده‌اند و تلاش می‌کنیم که این واحدها را که اغلب از میزان پیشرفت کمتری نسبت به سایر پروژه‌ها برخوردارند تا پایان سال تکمیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۰ هزار واحد آماده‌شده این طرح، حدود چهار هزار واحد در فاز ۱۱ و مابقی نیز در فازهای ۸، ۵ و ۹ است که در حال تحویل این واحدها به مالکان هستیم.

هدایت همچنین گفت: هم‌اکنون در حال اخذ مجوزهای لازم برای تصفیه‌خانه شماره دو فاضلاب پردیس از سازمان محیط‌ زیست هستیم که این کار نیز در مراحل نهایی قرار دارد.

عناوین برگزیده