تاریخ: ۲۳ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۲۰
بازدید: ۲۳۳
کد خبر: ۷۹۹۹۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
وقتی فضا برای زیانده‌ها محیا است؛

قمار بر سر هیچ در بازار پایه

می متالز - سهام سیمان کارون در بازار پایه و در حالی این روز‌ها در قیمت‌های بیش از ۱۸۶۰ تومان در حال معامله بوده که صورت‌های مالی ۶ ماهه حسابرسی شده این شرکت حاکی از شناسایی زیانی ۶۳ تومانی به ازای هر سهم است.
قمار بر سر هیچ در بازار پایه

به گزارش می متالز، با وجود اینکه این روز‌ها بسیاری از فعالان بازار سرمایه به دلایلی عجیب و بی پشتوانه مشغول خرید سهام شرکت‌های زیانده و بی کیفیت هستند، گزارش‌های ضعیف شرکت‌ها نیز تغییری در افکار آن‌ها به وجود نمی‌آورد.

سهام سیمان کارون در بازار پایه و در حالی این روز‌ها در قیمت‌های بیش از ۱۸۶۰ تومان در حال معامله بوده که صورت‌های مالی ۶ ماهه حسابرسی شده این شرکت حاکی از شناسایی زیانی ۶۳ تومانی به ازای هر سهم است. ارزش شرکتی در حدود ۳۹۰ میلیارد تومان آن هم در حالی که مجموع کل فروش شرکت در ۶ماهه نخست سال تنها ۱۷ میلیارد تومان، بهای تمام شده ۲۵ میلیارد تومان و زیان خالص شرکت ۱۳ میلیارد تومان، تنها شاهکاری است که در بازار پایه می‌توان به دنبال آن گشت.

بر اساس گزارش حسابرسی شده ۶ ماهه منتشره شده سال مالی ۱۳۹۸، این شرکت موفق به ثبت درآمدی ۱۶۹ میلیارد ریالی شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از کاهشی ۱۳ درصدی برخوردار بوده است.

لازم به ذکر است، این شرکت در سال مالی ۱۳۹۷، زیانی ۲۰۹ میلیارد ریالی محقق کرده بود که به نظر می‌رسد با ادامه این وضع در سال جاری، حتما شاهد شکسته شد رکورد‌های زیان‌آوری سال گذشته نیز باشیم.

عناوین برگزیده