تاریخ: ۲۳ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۹
بازدید: ۳۳۲
کد خبر: ۸۰۰۲۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد انجام شد:

تبادل قرارداد و تفاهم نامه های بومی سازی در حضور معاون رییس جمهوری و رییس هیات عامل ایمیدرو

می متالز - امروز در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد، آیین امضای اسناد بومی سازی بین شرکت های فولادی و وزارتخانه ها و شرکت های متقاضی امضا و مبادله شد. این اسناد با حضور ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو به امضا رسید.
تبادل قرارداد و تفاهم نامه های بومی سازی در حضور معاون رییس جمهوری و رییس هیات عامل ایمیدرو

به گزارش می متالز، شرکت های ذوب آهن اصفهان،‌ گل گهر،‌ فولاد مبارکه، فولاد اکسین و لوله سازی اهواز به عنوان طرف های سازنده، تفاهمنامه و قرارداد امضا کردند.

در این مراسم، ابتدا تفاهم نامه مترو تهران و ذوب آهن اصفهان برای تولید ریل به ارزش یک میلیون یورو امضا شد. مدت قرارداد فوق یکسال است و قرار است محصول سفارش مترو تهران به صورت صد درصد داخل،‌ تولید شود.

از سوی دیگر مترو اصفهان و ذوب آهن اصفهان برای ساخت ریل مترو تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

همچنین تفاهم نامه تولید ورق ایکس ۷۰ میان لوله سازی اهواز، فولاد مبارکه و فولاد اکسین به امضا رسید که هدف آن ساخت ۳۵۰ هزار تن ورق ایکس ۷۰ در مدت یکسال است.

از سوی دیگر تفاهمنامه ساخت ورق ضد سایش بین خانه معدن و فولاد اکسین به ارزش ۴۵ میلیون یورو امضا شد.

تفاهم نامه دیگر، بین شرکت ملی فولاد و شرکت توربین سازی خاورمیانه به امضا رسید که از ارزش ۴۰ میلیون یورو برخوردار است و هدف آن ساخت ۹ دستگاه کمپرسور توسط شرکت توربین سازی خاورمیانه برای شرکت ملی فولاد خواهد بود.

علاوه بر این، قراردادی سه جانبه بین گل گهر و کنسریوم مشترک شامل گل گهر، گوهر روش سیرجان و شرکت روناک امضا شد که از ارزش ۱۰ میلیون یور برخوردار است.

در مراسم امروز، قراردادی نیز بین وزارت راه و شهرسازی و شرکت ذوب آهن به ارزش ۱۲ میلیون یورو امضا شد. هدف از امضای این سند تولید ۱۳ هزار و پانصد تن ریل طی یک سال است.

امضای تفاهم نامه همکاری انجمن تولیدکنندگان فولاد و بانک صادرات ایران از دیگر اسنادی بود که بین بهادر احرامیان نایب رییس انجمن فولاد و حجت ا... صیدی مدیر عامل بانک صادرات امضا شد.

تفاهم نامه دیگری بین انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی بین محمد کشانی عضو هیات مدیره انجمن فولاد و اصغر مصاحب مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی امضا شد.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده