تاریخ: ۲۶ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۰۵
بازدید: ۱۴۸۵
کد خبر: ۸۰۵۲۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شرکت گهرزمین

می متالز - مراسم بزرگداشت سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانشان امروز با حضور علی اکبر پوریانی مدیرعامل، سعید صادقی و آرش حبیبی از اعضای هیات مدیره، غلامحسین رحیمیان قائم مقام و مدیر مجتمع، حسین دلاوریان معاون اداری و پشتیبانی، مدیران و کارکنان گهرزمین در ساختمان اداری این شرکت برگزار شد. این مراسم با سخنرانی علی اکبر پوریانی، سعید صادقی و حسین دلاوریان و همچنین مداحی وحید یوسفی همراه بود.
برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شرکت گهرزمین

به گزارش می متالز، اهم سخنان علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت گهرزمین در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که برگزار شد را در ادامه می خوانید:

شهید سلیمانی انسان بسیار وارسته، منظم و با شخصیتی مردمی و بی طرفی بودند که به هیچ جناح خاصی وابسته نبودند. دغدغه اصلی ایشان ولایتمداری و خانواده شهداء بود.

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دکتر جهانگیری در شکل گیری این شرکت نقش بسزایی داشتند.

"اینجانب نسبت به شعارها و صحبت های ناحقی که عده ای در مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی داشتند باید عرض کنم که دکتر جهانگیری خود، از خانواده معزز شهداء و برادر دو شهید می باشد و نقش بی بدیلی در کمک رسانی به جبهه های جنگ و همچنین شکل گیری شرکت گهرزمین داشته است."

این مجموعه به گونه ای به شهید حاج قاسم سلیمانی تعلق دارد و ان شاءالله در صدد هستیم بنیاد سلیمانی را راه اندازی کنیم.

ایشان نسبت به عملکرد شرکت گهرزمین در منطقه محروم منوجان بسیار احساس رضایت می کردند.

شهید حاج قاسم سلیمانی در هر سمتی که بودند باعث تغییر و تحول و رشد می شدند. ایشان سوریه و عراق را از شر داعش نجات دادند. درواقع امنیت امروز ما مرهون جان فشانی های این شهید بزرگوار است.

شرکت گهرزمین در بخش های مختلفی به خصوص بحث توسعه و مهندسی که سرآمد تمامی شرکت ها است موفقیت های چشمگیری داشته است.

مجموعه بزرگ سنگ آهن گهرزمین، راه این شهید بزرگوار را با قوت ادامه خواهد داد.

سعید صادقی گوغری در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

اقتدار و صلابت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور ۲۵ میلیونی خیل عزاداران ایشان، استکبار جهانی را در جهان و منطقه به زانو درآورد.

قدرت نرم انقلاب اسلامی تحت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، تمامی معادلات سیاسی و نظامی جهان استکبار را با مشکل جدی مواجه ساخته و هیمنه پوشالی آنان را فروریخته است.

وجه تمایز شهید سلیمانی به عنوان یک شخصیت نظامی الهی با ارتش تا بن دندان مسلح استکبار در ایجاد صلح، رفاه، امنیت و آسایش برای همنوعان خود بوده و نه ارتقای سطح رفاه در زندگی شخصی.

قدرت شهید سلیمانی در توکل به ذات اقدس الهی و ولایت پذیری محض بود که این وجه تمایز قدرت، زمینه ساز محبوبیت والای ایشان در قلوب انسان های آزادیخواه عالم شد.

تکلیف اصلی همه ما در تاسی به این شهید سرافراز و در موقعیت حساس کنونی، تلاش در تحقق شعار سال جمهوری اسلامی که همانا رونق تولید است می باشد و حرکت همه جانبه ما در این مسیر، شادی روح پر فتوح ایشان را به دنبال خواهد داشت.

حسین دلاوریان معاون اداری و پشتیبانی گهرزمین در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

باید سیره روش و منش حاج قاسم درجامعه نهادینه شود.

طبق آیات و روایات، جهاد در راه خدا،معامله باخدا و ایشان مصداق بارز مجاهد فی سبیل الله است.

سردار سلیمانی سعادت ونجات جامعه از انحطاط وگمراهی را وظیفه شرعی و اخلاقی خود می دانستند، ایشان برای فرزندان و خانواده شهدا پدری مهربان و برای رزمندگان برادری دلسوز بودند.

شهید سلیمانی درعین حال که یک چهره جهانی بودند در مقابل همه افراد، متواضع ترین و با همه با لطف و محبت برخورد میکردند.

ایشان انقدر با زیرمجموعه خود در جنگ رابطه عاطفی داشتند که بعد از شهادت رزمندگان در غم از دست دادن آنها مانند یک پدر مهربان روزهای متمادی غمگین واندهگین بود.

شهید سلیمانی مظهر انسانیت و یک الگو در تمام زمینه ها بودند.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده