تاریخ: ۲۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۳۹
بازدید: ۳۹۱
کد خبر: ۸۰۵۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سوالی از مخالفات طرح محدودیت بازار پایه و مجلسی‌ها؛

پیاده روی سهامداران "کهرام" بر لبه پرتگاه

می متالز - اینکه چگونه شرکتی با شناسایی ۱۸۰ریال زیان به ازای هر سهم در این مدت، قیمت‌هایی در حدود ۲۲۲۴۰ ریال را در بازار پایه به ثبت می‌رساند سوالیست که باید از مخالفان طرح محدودیت بازار پایه و به ویژه برخی از نمایندگان مجلس پرسید.
پیاده روی سهامداران "کهرام" بر لبه پرتگاه

به گزارش می متالز، پس از شناسایی و تحقق زیانی ۱۷ریالی به ازای هر سهم در سال مالی ۱۳۹۷ و لغو پذیرش شدن "شرکت گرانیت بهسرام" از بازار بورس و انتقال به بازار پایه، حالا شاهد ثبت زیانی چشمگیر و ۱۸۰ ریالی به ازای هر سهم در عملکرد ۹ ماهه نخست این شرکت هستیم.

اینکه چگونه شرکتی با شناسایی ۱۸۰ریال زیان به ازای هر سهم در این مدت، قیمت‌هایی در حدود ۲۲۲۴۰ ریال را در بازار پایه به ثبت می‌رساند سوالیست که تنها می‌توان از مخالفان طرح محدودیت بازار پایه و به ویژه برخی از نمایندگان مجلس پرسید.

آیا رشدی ۱۰۰ درصدی در سه ماهه از سهامی با این میزان زیان توجیه دارد؟

پس از شناسایی و تحقق زیانی ۱۷ ریالی به ازای هر سهم در سال مالی ۱۳۹۷ و لغو پذیرش شدن شرکت گرانیت بهسرام از بازار بورس و انتقال به بازار پایه، حالا شاهد ثبت زیانی چشمگیر و ۱۸۰ ریالی به ازای هر سهم در عملکرد نه ماهه نخست این شرکت می‌باشیم.

اینکه چگونه شرکتی با شناسایی ۱۸۰ ریال زیان به ازای هر سهم در نه ماهه، قیمت‌هایی در حدود ۲۲۲۴۰ ریال را در بازار پایه به ثبت می‌رساند سوالیست که تنها می‌توان از مخالفان طرح محدودیت بازار پایه و به ویژه برخی از نمایندگان مجلس پرسید. آیا رشدی ۱۰۰ درصدی در سه ماهه از سهامی با این میزان زیان توجیه دارد؟

در مجموع شرکت بهسرام در شش ماهه مبلغ ۱۳.۵۰۷ میلیون ریال زیان محقق نموده است که این مبلغ، ۱۰.۴۰۰ میلیون ریال بیش از زیان شناسایی شده در نه ماهه نخست سال قبل بوده است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده