تاریخ: ۲۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۷
بازدید: ۳۷۰
کد خبر: ۸۰۵۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیشرفت قابل تامل پروژه دهکده ساحلی خلیج‌فارس

می متالز - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از پروژه دهکده ساحلی گفت: پیش نیاز تکمیل ۱۵۴پروژه نیمه‌تمام، حمایت سازمان منطقه آزاد کیش از فعالان اقتصادی پاکدست و با نیت خوب، برای فعالیت در زمینه‌های عمرانی و رونق تولید است.
پیشرفت قابل تامل پروژه دهکده ساحلی خلیج‌فارس

به گزارش می متالز، غلامحسین مظفری با بیان اینکه راهبرد استراتژی سازمان منطقه آزاد کیش سه ساله و براساس مطالعه اسناد بالادستی، شیوه‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌ها و همچنین منشور عملیاتی تدوین شده است، گفت: استراتژی راهبردی سازمان برطرف کردن مشکلات و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جزیره کیش است که این مهم در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

وی با اشاره به پروژه‌های بلاتکلیف و متوقف شده مثل پروژه شهر آفتاب، اظهار کرد: پروژه شهر آفتاب یکی از پروژه‌هایی بود که بیش از ۱۵ سال بلاتکلیف و متوقف شده بود و روز گذشته باتجهیز کارگاه فعالیت خود را آغاز کرده است. مظفری افزود: با توجه به اینکه راه‌اندازی مجدد پروژه‌های نیمه‌تمام کار آسانی نبود امروز شاهد هستیم که بعضی از این پروژه‌ها در فاصله کوتاه هشت ماه، از طبقه هفتم به طبقه بیست و یکم پیشرفت کار داشتند. مظفری با بیان اینکه پروژه دهکده ساحلی جزو پروژه‌هایی بود که فراز و فرودهای زیادی داشت، گفت: این پروژه نیز می‌توانست به سرنوشت دیگر پروژه‌های متوقف شده دچار شود، اما امروز با سرعت و باکیفیت خوب به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه از همه ظرفیت‌های قانونی خود استفاده می‌کنیم و فرمول‌هایی را طراحی کرده‌ایم که در کنار این پروژه‌ها باشیم، اظهار کرد: مطالبات سازمان مانع از فعالیت و ادامه مسیر پروژه‌ها نخواهد شد، حتی در خیلی از پروژه‌ها مثل پروژه بانک آینده و شهر آفتاب، شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش جایگزین بانک شده و نسبت به راه‌اندازی مجدد این پروژه‌ها اقدام کرده است. در این بازدید همچنین احمدپور مدیرعامل شرکت تجار کیش و پروژه دهکده ساحلی خلیج‌فارس با تقدیر از دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از بهره‌برداری ۳ برج ۱۵طبقه و مجتمع خدماتی دهکده در زون ۲ خبر داد و گفت به لطف و تعامل سازنده سازمان و تلاش شبانه روزی همکاران و این خادم کوچک کیش در ایام دهه فجر ۳ برج ۱۵ طبقه در زون ۲ تحویل خریداران خواهد شد و یک مجموعه خدماتی رفاهی با ده‌ها غرفه به متراژ ۲ هزار مترمربع به بهره‌برداری خواهد رسید.

عناوین برگزیده