تاریخ: ۲۷ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۳۹
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۸۰۶۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ثبت تقاضای بیش از ۷.۵ هزارتنی این پتروشیمی؛

۷۴۸ تنی پلی‌پروپیلن "مارون" سنگین‌تر شد

می متالز - افزایش فروش پلی‌پروپیلن این پتروشیمی در حساب‌های این شرکت نشست اما؛ تفاوت میانگین قیمتی چندانی را تجربه نکرد.
۷۴۸ تنی پلی‌پروپیلن "مارون" سنگین‌تر شد

به گزارش می متالز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۴.۷۵۲ تن محصولات پلی پروپیلن در گرید‌های مختلف از سوی شرکت پتروشیمی مارون بودیم که با تقاضای ۷.۷۶۶ تنی مشتریان و حجم معاملات ۴.۴۶۶ تنی مواجه گردید که نسبت به هفته منتهی به ۱۸ دی ماه با رشد ۷۴۸ تنی همراه بود.

قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن در هفته گذشته بدون تغییر نسبت به هفته منتهی به ۱۸ دی ماه به ۱۱۸ میلیون و ۹۷۰ هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول نیز در هفته گذشته به ۴۴۲ میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریال رسید.

همچنین در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۳۲۲ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که نرخ این محصول نیز با رشد ۲.۵ درصدی در مقایسه با هفته گذشته همراه بود، حجم عرضه و تقاضا نیز با رشد همراه بود که در نهایت ۵۷۲ تن از این محصول معامله شد که نسبت به هفته ما قبل کاهش ۱۹۸ تنی را نشان می‌دهد.

نرخ میانگین ثبت شده برای این محصول به ۸۸ میلیون و ۱۸۸ هزار ریال در هر تن رسید و ارزش معاملات نیز به ۵۰ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال رسید.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پتروشیمی مارون در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات پلی پروپیلن و پلی اتیلن سنگین این شرکت ارائه شده است.

عناوین برگزیده