تاریخ: ۲۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۱۳
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۸۰۷۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شناسایی ۴۰ نوع ماده معدنی فلزی و غیرفلزی در خراسان‌جنوبی

می متالز - استاندار خراسان‌جنوبی از شناسایی بیش از 40 نوع ماده معدنی فلزی و غیرفلزی در استان خبر داد و گفت: در دولت تدبیر و امید شرکت ایمیدرو در زمینه‌های مختلف و در جهت توسعه استان اقدامات مهمی انجام داده است.
شناسایی ۴۰ نوع ماده معدنی فلزی و غیرفلزی در خراسان‌جنوبی

به گزارش می متالز، محمدصادق معتمدیان امشب در جلسه جمع‌بندی سفر معاون وزیر صمت به استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: خراسان‌جنوبی یکی از قطب‌های معدنی کشور به حساب می‌آید.

وی از شناسایی بیش از 40 نوع ماده معدنی فلزی و غیرفلزی در استان خبر داد و بیان داشت: در دولت تدبیر و امید شرکت ایمیدرو در زمینه‌های مختلف و در جهت توسعه استان اقدامات مهمی انجام داده است.

استاندار خراسان‌جنوبی تبیین کرد: شرکت ایمیدرو مطالعات و اکتشافات ژئوفیزیک هوایی را طی سال‌های جاری به پایان رسانده و میزان مطالعات انجام‌شده بیش از 85 هزار کیلومتر بوده است.

معتمدیان با بیان اینکه در بحث واگذاری معادن و سرمایه‌گذاری نیز اقدامات خوبی در این استان انجام شده است، تصریح کرد: فولاد قاین یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های صنعتی و معدنی استان به‌شمار می‌رود.

وی از پیشرفت قابل قبول کارخانه طلای هیرد نهبندان خبر داد و مطرح کرد: با اجرای سند توسعه وزارت صمت که در 12 استان در حال انجام است شاهد توسعه معاون در سطح استان خواهیم بود.

استاندار خراسان‌جنوبی همچنین با اشاره سفر معاون وزیر صمت به استان خراسان‌جنوبی، تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های سال گذشته و ایجاد زیرساخت‌ها از مهم‌ترین اولویت‌هایی بود که مطرح شد.

عناوین برگزیده