تاریخ: ۲۹ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۵
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۸۰۸۳۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو:

قیمت خودرو در دو ماه پایانی سال به چند دلیل کاهش می یابد

می متالز - رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو پیش بینی کرد با توجه به افزایش سه برابری تولید خودرو و در صورت نبود نوسانی خاص، قیمت خودروها در دو ماه پایانی سال کاهش یابد.
قیمت خودرو در دو ماه پایانی سال به چند دلیل کاهش می یابد

به گزارش می متالز، سعید موتمنی در رابطه با دلایل افزایش قیمت خودرو گفت: اخیرا شرایطی خاص برای اقتصاد به وجود آمد و سبب بروز نوسانات دلار، تلاطم بازار و واکنش بازارهای دیگر از جمله بازار خودرو شد. به همین دلیل صاحبان خودروها دیگر حاضر به فروش با قیمت های پیش از نوسان نیستند.

وی افزود: در این شرایط بازار خودرو در رکود بوده و خریداران نیز ترجیح می‌دهند ریسک بیشتری نکرده و منتظر قیمت های بهتر در روزهای آینده باشند. بنابراین وضعیت بازار خودرو فعلا نامساعد بوده و افزایش قیمت موجب کاهش مبادلات شده است.

موتمنی ادامه داد: با توجه به اعلام وزیر صنعت، تولید خودرو در یکسال گذشته سه برابر بیشتر شده و انتظار می رود در صورت نبود نوسانی خاص، بازار خودرو در دو ماه آخر سال با افزایش عرضه محصولات، دوره آرامی را سپری کرده و به تدریج آرام تر و احتمالا ارزان‌تر شود. در این میان حفظ ثبات ارز بسیار مهم بوده و امید است وعده رئیس بانک مرکزی محقق و بازار خودرو با آرامش سال جاری را به پایان برساند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده