تاریخ: ۲۹ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۳۸
بازدید: ۴۱۰
کد خبر: ۸۰۸۳۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

فروش فوری دو محصول ایران خودرو از امروز

می متالز - فروش فوری پژو ۴۰۵ و پژو پارس TU۵ توسط ایران خودرو از امروز آغاز خواهد شد.ایران خودرو در کنار طرح پیش فروش محصولات خود که از دیروز آغاز شده و تا دوشنبه ۳۰ دی ماه ادامه خواهد داشت، امروز نیز طرح فروش فوری اقساطی دو محصول خود را از ساعت ۱۱ صبح آغاز می‌کند.
فروش فوری دو محصول ایران خودرو از امروز

به گزارش می متالز، در این طرح فروش مشتریان می‌توانند دو خودروی «پژو پارس موتور TU۵» و همچنین خودروی «پژو SLX ۴۰۵» را خریداری کنند. همچنین خودروهای پژو پارس سال، پژو پارس با موتور TU۵، سمند LX، پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و دنا پلاس در طرح پیش‌فروش عرضه می‌شود. موعد تحویل خودروهای حاضر در طرح پیش فروش این خودروساز دی ماه سال آینده در نظر گرفته شده است.

در طرح فروش فوری اقساطی محصولات ایران خودرو برای خودروی پژو ۴۰۵ قیمت مصوب ۶۷ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۴۰۰ تومانی در نظر گرفته شده است که با پیش پرداخت ۶۱ میلیون و ۳۳۰ هزار تومانی ثبت نام خواهد شد و همچنین برای خودروی پژو پارس TU۵ قیمت مصوب فروش ۸۵ میلیون و ۵۰۰ تومانی در نظر گرفته شده است که با پیش پرداخت ۷۶ میلیون و ۶۷۰ هزار تومانی، مشتریان قادر به ثبت نام این خودرو هستند.  تحویل آنها پس از ۳۰ روز کاری خواهند بود. متقاضیان برای پژو ۴۰۵ باید دو فقره چک در وجه شرکت ایران خودرو هر کدام به مبلغ ۴ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان صادر کنند. همچنین متقاضیان برای پژو پارس با موتور  TU۵   نیز باید دو فقره چک به مبالغ ۵ میلیون و ۱۶۲ هزار تومان در اختیار ایران خودرو قرار دهند. تاریخ چک‌ها پایان تیرماه ۹۹ و همچنین دی ماه سال آینده است.

عناوین برگزیده