تاریخ: ۲۹ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۲۴
بازدید: ۱۰۱۷
کد خبر: ۸۰۸۶۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
کیتکونیوز بررسی کرد؛

پیش بینی قیمت طلا و نقره در جهان

می متالز - کمینه قیمت طلا و نقره بالاتر آمده است و به نظر می رسد که در این سطح به تثبیت رسیده باشد، و در حال حاضر در حال تصمیم گیری برای برداشتن قدم بعدی است. ولی با وجود همه این ها این سوال مطرح می شود که آیا کمینه قیمت برای این دو فلز ارزشمند واقعا تثبیت شده است؟
پیش بینی قیمت طلا و نقره در جهان

به گزارش می متالز، هیچوقت نمی توانیم با اطمینان کامل بگوییم که کمینه و بیشینه قیمت طلا و نقره چقدر خواهد بود. تنها کاری که از ما ساخته است دنبال نمودن ردپایی است که بازارها برجای می گذارند. ما از الگوریتم هایی استفاده می کنیم که هرگز معکوس نشده اند و همچنان دیدگاه بلند مدت ما را در خصوص طلا و نقره مثبت نگه داشته اند. با ترکیب نمودن ردپای این دو فلز در بازار با الگوریتم های تحلیلی به این نتیجه رسیده ایم که کمینه قیمت این دو فلز گران بها به تثبیت رسیده است.

دیدگاه ما به رشد طلا و نقره در دراز مدت همچنان مثبت است ولی همچنان موضوعاتی وجود دارند که باعث نگرانی ما می شوند. الگویی که در روز سه شنبه ۱۷ ژانویه مشاهده کردیم معمولا حد بالای بازار را نشان می دهد ولی آخرین حمایت صورت گرفته از قیمت این دو فلز باعث شد تا کمینه قیمت ها بالاتر بیاید.

عناوین برگزیده