تاریخ: ۲۹ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۳۴
بازدید: ۲۸۴
کد خبر: ۸۰۸۷۳
سرویس خبر : انرژی
گلمرادی مطرح کرد:

ایجاد زنجیره ارزش‌افزوده با عبور از خام‌فروشی

می متالز - عضو کمیسیون انرژی مجلس می‌گوید: ایران در حوزه انرژی حرف های بسیاری برای گفتن دارد اما با خام‌فروشی نمی‌توان شاهد رونق و پیشرفت کشور بود لذا باید با رونق صنعت، زنجیره ارزش‌ افزوده را تقویت کرد.
ایجاد زنجیره ارزش‌افزوده با عبور از خام‌فروشی

به گزارش می متالز، علی گلمرادی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه مبنی بر اینکه "راه نجات کشور قوی شدن در تمامی زمینه‌ها است"، گفت: اجرای نسخه "اقتصاد مقاومتی" که در دل آن "رونق تولید" است بهترین دستور کاری است که می‌تواند مورد توجه تمامی وزارتخانه‌ها باشد تا کشور در بعد اقتصادی به جایگاه واقعی خود برسد چراکه ایران منابع گسترده طبیعی و مادی دارد که درصورت مدیریت صحیح، توصیه‌های مقام معظم رهبری عملی خواهد شد.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در مباحث اقتصادی به صورت اصولی حرکت کرد، ادامه داد: ایران در حوزه انرژی حرف بسیاری برای گفتن دارد اما با خام‌ فروشی نمی‌توان شاهد رونق و پیشرفت کشور بود لذا باید با عبور از خام‌فروشی و رونق صنایع پایین دستی، میان‌ دستی و تکمیلی در حوزه نفت، ارزش‌افزوده ایجاد و زنجیره ارزش‌افزوده تقویت شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: اتحاد، انسجام و همگرایی میان ارکان نظام برای نجات کشور و قوی شدن آن در زمینه اقتصادی و دیگر حوزه‌ها ضرورت دارد.

نظرات بینندگان
محمدی
-
تاریخ : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳
خام فروشی چوب حراج زدن به ثروتی است که بیگانه با چند برابر قیمت می سازد و به کشور وارد می کند. خام فروشی کفر نعمتی است که خداوند یکتا بیش از همه به مسلمان داده برای زندگی بهتر مردم اش و خام فروشی جز خروج ثروت و حتی در جهان رو به پیشرفت امروزی کاهش ارز ملی نتیجه ای ندارد جز واردات آنچه خود کشور می تواند بهینه کند و سازنده باشد
عناوین برگزیده