تاریخ: ۳۰ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۹
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۸۰۹۵۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

عرضه مس مفتول، سیم و مفتول مسی در بورس کالای ایران

می متالز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز دوشنبه ۳۰ دی ماه میزبان عرضه یک هزار و ۵۶۵ تن مس مفتول و ۱۸۰ تن سیم و مفتول مسی است.
عرضه مس مفتول، سیم و مفتول مسی در بورس کالای ایران

به گزارش می متالز،  امروز تالار مذکور همچنین  ۱۰۰ تن شمش سرب، ۱۴۰ تن شمش روی، ۳هزار و ۵۱۹ تن سبد شمش بلوم، ۸۰ تن بیلت آلومینیوم و ۱۹ کیلوگرم شمش طلا عرضه می شود.

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۳۰۰ تن عایق رطوبتی و ۱۴ هزار و ۶۶۵ تن قیر است.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز عرضه ۲۱ هزار و ۶۷۶ تن مواد پلیمری، ۴ هزار تن گوگرد و یک هزار و ۱۲ تن اسلاک واکس را تجربه می کند.

همچنین تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، روز یکشنبه ۲۹ دی ماه، میزبان دادوستد ۵۱ هزار تن شمش بلوم بود. همچنین ۳ هزار مس کاتد، یک هزار و ۵۰۰ تن مس کم عیار، یک هزار و ۴۰۰ تن شمش هزار پوندی آلومینیوم و ۱۶۰ تن سولفورمولیبدن در این تالار معامله شد.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران هم در این روز میزبان معامله ۲۷۲ تن مواد شیمیایی، ۲ هزار و ۱۳۷ تن مواد پلیمری، ۶ هزار تن وکیوم باتوم و ۲۰۰ تن قیر بود.

براساس این گزارش، یک هزار و ۵۰ تن عایق رطوبتی، ۳ هزار تن گوگرد و ۳۱ هزار و ۵۷۰ تن قیر نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران به فروش رسید.

عناوین برگزیده