تاریخ: ۳۰ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۲۷
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۸۱۰۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حضرتی جلسه امروز کمیسیون اقتصادی را تشریح کرد:

رشد درآمدهای غیرنفتی در ۶ ماه نخست سال جاری

می متالز - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس رشد درآمدهای غیرنفتی در ۶ ماه نخست سال جاری را مهمترین بخش گزارش دژپسند در زمینه "آخرین وضعیت شاخص‌های اقتصاد کلان کشور" عنوان کرد.
رشد درآمدهای غیرنفتی در ۶ ماه نخست سال جاری

به گزارش می متالز، الیاس حضرتی در تشریح جلسه امروز (دوشنبه 30 دی ماه) از حضور وزیر اقتصاد و امور داراریی در این کمیسیون خبر داد و گفت: "آخرین وضعیت شاخص‌های اقتصاد کلان کشور" توسط وزیر اقتصاد و معاون وی گزارش داده شد در این راستا آقای دژپسند گزارش امیدوارکننده‌ای از وضعیت رشد اقتصادی، بورس، بانک‌ها، تورم، ارز، سرمایه‌گذاری خارجی و... ارائه داد و این گزارش توسط اعضای کمیسیون مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی رشد درآمدهای غیرنفتی در 6 ماه نخست سال جاری را مهمترین بخش گزارش دژپسند عنوان کرد و افزود: این رشد علیرغم پیش‌بینی اقتصاددان‌ها مبنی بر رشد منفی در این حوزه نه تنها منفی نبوده است بلکه رشد مثبت نسبتا خوبی داشته‌ایم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه طبق گزارش وزیر اقتصاد حجم سرمایه گذاری خارجی نیز با تمامی تحریم‌هانسبت به سال قبل رشد داشته است، افزود: به گفته آقای دژپسند بورس نیز روز به روز نقش قوی‌تر و پررنگ‌تری در تامین مالی بخش اقتصاد و تولید ایفا می‌کند و ثبات نسبی در قیمت ارز ایجاد شده است و بانک‌ها در تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی تلاش خوبی دارند.

عناوین برگزیده