تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۵۹
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۸۱۱۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی دوره ۳ ماهه؛

سود هر سهم "وتوصا" همانند سال گذشته بود

می متالز - گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۴۴ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۴۷ ریال اعلام شده بود، از کاهش ۶ درصدی برخوردار است.
سود هر سهم "وتوصا" همانند سال گذشته بود

به گزارش می متالز، گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران با سرمایه ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۱۱۷ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش ۶ درصدی برخوردار است.

این شرکت سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۳ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ یک هزار و ۳۱۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرده است.

"وتوصا" در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۸، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۲۵ میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۴۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در دوره یاد شده، با کاهش ۳۵۲ میلیارد و ۱۷۳ میلیون ریال به ۹ هزار و ۸۲۰ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۲۳۳ میلیارد و ۲۵۹ میلیون ریال معادل ۵ هزار و ۱۸۶ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال محاسبه شد.

"وتوصا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۸۰ میلیارد و ۱۵۱ میلیون ریال به مبلغ معادل ۳۵۰ میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۷۰ میلیارد و ۵۹۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۴۹ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال خریداری کرد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده